چه کسی دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟

به گزارش بانوی ایران، عکسی دیگری که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، از شخصی است که وارد دفتر نانسی پلوسی، سیاستمدار ارشد حزب دموکرات و رئیس مجلس نمایندگان شده بود.

چه کسی دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عکسی دیگری که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، از شخصی است که وارد دفتر نانسی پلوسی، سیاستمدار ارشد حزب دموکرات و رئیس مجلس نمایندگان شده بود. این فرد به نام ریچارد بارنت از آرکانزاس شناخته می شود.

در خارج از ساختمان کنگره، او به نیویورک تایمز گفت که یک پاکت نامه را از دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برداشته و یادداشتی هم به جا گذاشته است که خانم پلوسی را به عنوان یک فرد منفور توصیف کرده است.

در واکنش به مصاحبه نیویورک تایمز، استیو وومک، نماینده جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا، در توییتر خود نوشت: من حالم بد می شود وقتی که می بینم اقدامات زیر توسط یک رای دهنده اجرا شده است.

بر اساس گزارش رسانه های محلی آقای بارنت در گروهی فعالیت می کند که حامی حقوق اسلحه است و پس از انتخابات ریاست جمهوری با او در تظاهراتی با عنوان دزدیدن را متوقف کنید مصاحبه شد. این جنبش از پذیرفتن پیروزی جو بایدن خودداری کرد و از ادعاهای بی اساس دونالد ترامپ در مورد تقلب در انتخابات حمایت کرد.

او در مصاحبه ای در جریان این تظاهرات گفت: اگر خوشتان نمی آید، کسی را برای بیرون کردن من بفرستید زیرا من به آسانی پایین نمی آیم.

بر اساس مقاله وست سایدایگل آبزرور یکی از روزنامه های محلی، گروه مرتبط با آقای بارنت در ماه اکتبر جمع آوری کمک مالی برای تهیه دوربین هایی برای اداره پلیس محلی را سازماندهی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1476

به "چه کسی دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تصرف کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید