ساماندهی کارتن خواب ها در روزهای برفی منطقه 15 ، به 137 زنگ بزنید

به گزارش بانوی ایران، این روزها که هوا به شدت سرد شده، حمایت از کارتن خواب ها یکی از دغدغه های مدیران مرکز است و منطقه 15 هم به طور ویژه تیم های گشت زنی حامی شهر را در جای جای منطقه راه انداخته است و از شهروندان خواسته نشانی کارتن خواب ها را با 137 در میان بگذارند تا بتوانند شب ها را در جایی گرم سر نمایند.

ساماندهی کارتن خواب ها در روزهای برفی منطقه 15 ، به 137 زنگ بزنید

به گزارش خبرنگاران، محمد شیری شهردار منطقه 15 با بیان اینکه طرح زمستان گرم 1401 از ابتدای آذر اجرایی شده، گفت: بر این اساس، تا به امروز 5 هزار و 139 مددجو به همت اداره آسیب های اجتماعی منطقه جمع آوری و اسکان داده شده اند.

شیری با اشاره به برودت هوا و لزوم ساماندهی افراد آسیب دیده اضافه نمود: طی روزهای گذشته نیز 720 مددجو در مراکز نگهداری اسکان داده شده اند.

شیری اضافه نمود: اکیپ های گشت زنی با یک دستگاه ون و 6 عدد پیکاپ (هر ناحیه یک عدد) در منطقه اقدام به گشت زنی و شناسایی کارتن خواب ها و انتقال آنها به گرمخانه ها می نمایند.

شهردار منطقه در سرانجام از شهروندان خواست که اگر در محل زندگی یا کارشان با افراد بی خانمان برخورد کردند، موضوع را با سامانه 137 در میان بگذارند تا با حضور مددکاران شهرداری تهران، برای انتقال سریع آنها به گرمخانه ها اقدام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2243

به "ساماندهی کارتن خواب ها در روزهای برفی منطقه 15 ، به 137 زنگ بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی کارتن خواب ها در روزهای برفی منطقه 15 ، به 137 زنگ بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید