اتحادیه اروپا تحریم&zwnjها علیه روسیه را تمدید می&zwnjکند

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در بروکسل مقر اتحادیه اروپا خطاب به خبرنگاران بیان کرد که سران این اتحادیه تحریم های مالی علیه روسیه را که اواخر ماه ژانویه 2021 منقضی می شوند، تمدید خواهند کرد.

اتحادیه اروپا تحریم&zwnjها علیه روسیه را تمدید می&zwnjکند

با ما سفر کنید و با قیمت روز تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این مقام اتحادیه اروپا در اینباره گفت: در خصوص اجرای توافقنامه های مینسک که این تحریم ها معمولاً بر پایه آن تمدید می شوند، رایزنی ها صورت خواهد گرفت.

بدین ترتیب، پیش بینی می گردد که رهبران اتحادیه اروپا تصمیمی سیاسی برای تمدید تحریم ها به مدت شش ماه دیگر بگیرند و پس از آن فرآیند رسمی تمدید شروع خواهد شد که مرحله پایانی آن، انتشار اسناد مربوطه در ژورنال رسمی اتحادیه اروپا خواهد بود.

لازم به ذکر است که اتحادیه اروپا در سال 2014 و در واکنش به تحولات اوکراین و الحاق مجدد شبه جزیره کریمه به خاک روسیه، مسکو را تحریم کرد. از آن موقع به بعد، این تحریم ها به طور مکرر تمدید شده است.

افزون بر این تحریم ها، گفتگوها پیرامون لغو ویزا و یک توافقنامه اولیه جدید در حوزه همکاری به حالت تعلیق در آمد و بعضی مقامات روسیه از سفر به کشورهای اروپایی منع شده و دارائی های آنها در اروپا مسدود شد.

از سوی دیگر، اروپا محدودیت های تجاری، اقتصادی و نظامی علیه مسکو وضع نموده است. روسیه نیز در واکنش به این تحریم ها واردات مواد غذایی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ممنوع نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1404

به "اتحادیه اروپا تحریم&zwnjها علیه روسیه را تمدید می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم&zwnjها علیه روسیه را تمدید می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید