140 قرارداد در نمایشگاه اینوتکس سال گذشته منعقد شد ، مشارکت 25 کشور نشان اهمیت رویداد

به گزارش بانوی ایران، رییس پارک فناوری پردیس به حضور بیش از 1400 شرکت و استارت آپ و انعقاد 140 تفاهم نامه در دوره گذشته رویداد اینوتکس اطلاع داد.

140 قرارداد در نمایشگاه اینوتکس سال گذشته منعقد شد ، مشارکت 25 کشور نشان اهمیت رویداد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) صبح امروز 2 تیرماه، برگزار گردید. مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در این نشست گفت: نمایشگاه هاى بین المللى با گرایش های علمی و فناوری پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت گران و محققین کشورهاى گوناگون هستند. این رویداد ها تنها براى نمایش کالا ها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آن ها برگزار نمى شوند؛ بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده هاى اقتصادى - تکنولوژیکی نیز در خلال برگزارى نمایشگاه ها مورد تبادل قرار مى گیرند سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران برگزار گردیدن اینوتکس بودیم که دوستان در دبیرخانه این نمایشگاه ساختاری را فراهم کردند تا به صورت آنلاین برگزار گردد.

وی در خصوص تاریخچه نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری بیان نمود: کوشش ما در پارک، توجه و یاری به فعالانی در حوزه فناوری و نوآوری است که حضور کم رنگ تری دارند. با همین رویکرد فعالیت شتابدهنده ها و سرمایه گذاران خطر پذیر شروع شد. در راستای موارد ذکر شده و برای برقراری ارتباط بین اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری، پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال 1390 تا سال 1396 نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX را با حضور شرکت های خارجی و داخلی برگزار کرد.

رئیس پارک فناوری پردیس ادامه داد: این رویداد با رویکرد تبادل فناوری و با هدف توسعه روابط در حوزه فناوری های پیشرفته و تعریف همکاری های بین المللی جهت دستیابی مجموعه های ایرانی به آخرین فناوری های روز جهان و بومی سازی آنان برگزار گردید.

وی به ارائه آماری از دستاور های دوره هایی قبلی نمایشگاه اینوتکس پرداخت و گفت: اگر بخواهیم نگاهی به آمار دوره های گذشته اینوتکس داشته باشیم باید به حضور بیش از 1400 شرکت و استارتاپ و نیز بازدید بیش از 40000 نفری مخاطبان و انعقاد 140 تفاهم نامه اشاره نمود. همچنین حضور 25 کشور در این رویداد از نکات حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشورهاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1121

به "140 قرارداد در نمایشگاه اینوتکس سال گذشته منعقد شد ، مشارکت 25 کشور نشان اهمیت رویداد" امتیاز دهید

1 کاربر به "140 قرارداد در نمایشگاه اینوتکس سال گذشته منعقد شد ، مشارکت 25 کشور نشان اهمیت رویداد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "140 قرارداد در نمایشگاه اینوتکس سال گذشته منعقد شد ، مشارکت 25 کشور نشان اهمیت رویداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید