کشتی کروز سانی در قشم

به گزارش بانوی ایران، کشتی کروزسانی در روز 23 فروردین سال 1396 با حضور 400 گردشگر و پرسنل پس از حرکت از جزیره کیش، در روز 24 فروردین در بندر کاوه قشم پهلو گرفت.این کشتی کروز بین جزیره قشم و کیش حرکت خواهد کرد.

کشتی کروز سانی در قشم

مدیر امور بنادر و حمل‌ونقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم، پژمان بهرامی در مورد کشتی کروز سانی گفت: فراهم کردن یک سفر ایمن و عالی برای مسافران روی آب‌های نیلگون خلیج‌‌فارس از مهم‌ترین اهداف سفر با  کشتی بین جزایر قشم و کیش است.

بهرامی جاذبه‌های فراوان جزایر خلیج‌فارس، مانند قشم و کیش را مهم‌ترین دلیل برای راه‌اندازی این خط دریایی نامید. این خط کشتیرانی قرار است ظرفیت‌های گردشگری این دو جزیره زیبای ایران استفاده کند.

پژمان بهرامی همچنین افزود: اولین سفر دریایی بین کیش و قشم به تقویت حوزه گردشگری این جزیره‌ها با حضور شمار بیشتری از مسافران و جلوگیری از خروج میلیون‌ها دلار ارز کشور برای تماشای اماکن گردشگری نقاط خارجی تبدیل خواهد شد.

کشتی کروز سانی به منظور ارائه خدمات مطلوب و فراهم نمودن سفر دریایی مطمئن برای گردشگران وارد آب های خلیج فارس شده و در مسیر دریایی کیش، قشم و سایر بنادر مانند چارک و بندرعباس تردد خواهد کرد. این کشتی 9 طبقه‌ای، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض بوده و 130 کابین دارد که 77 عدد از آن‌ها کابین‌های درجه یک هستند و 417 تخت اقامتی و امکانات عالی برای گردشگران دارد. 3500 مترمربع فضای رستوران در دو سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاها از دیگر امکانات این کشتی تفریحی هستند. مسیر دریایی بین جزیره قشم وکیش 127 کیلومتر بوده و این نخستین بار است که یک کشتی تفریحی کروز این مسیر را طی می‌کند. سفر دریایی با کشتی‌های کروز بسیار هیجان‌انگیزتر از سفر با هواپیما و قطار است که با دانستن هزینه سفر با کشتی کروز حتما این نوع از سفر را انتخاب خواهید کرد.

انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 591

به "کشتی کروز سانی در قشم" امتیاز دهید

3 کاربر به "کشتی کروز سانی در قشم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز سانی در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید