همراه با مجموعه تورهای کشتی کروز MSC Cruise

به گزارش بانوی ایران، تورهای کشتی های کروز شرکت MSC Cruise در فصول مختلف سال در مسیرهای گوناگونی در حال حرکت هستند که برای هر مقصدی برنامه ریزی کرده اند که به نام تورهای آپشنال کشتی کروز معروف هستند.

 
همراه با مجموعه تورهای کشتی کروز MSC Cruise

در فصول گرم بهار و تابستان تورهای کشتی کروز در مسیرهای مختلفی از دریای مدیترانه به بازدید جاذبه ‌های مختلف می‌روند. در دو محدوده مدیترانه غربی بین سواحل غرب ایتالیا، اسپانیا، جنوب فرانسه و مالتا و محدوده مدیترانه شرقی و دریای سیاه بین سواحل ترکیه، یونان، شرق ایتالیا، رومانی، بلغارستان و روسیه در حرکت هستند. کشتی‌های کروز در 6 ماه گرم سال به کشورهای حوزه اسکاندیناوی در شمال اروپا مانند دانمارک، آلمان، نروژ ، فنلاند و سوئد سفر می‌کنند. در فصول سرد بخشی از کشتی ها به سمت منطقه خلیج فارس، جنوب آفریقا، مناطق شمالی امریکای جنوبی مانند برزیل و آرژانتین و شهرهای جنوبی ایالات متحده سفر می‌کنند.

در یک تور کشتی کروز فرصتی تکرار نشدنی برای بازدید از شهرهای مختلف در مدت زمانی کوتاه خواهید داشت. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، صبح دل‌انگیزتان را در شهری جدید و کشوری جدید آغاز خواهید نمود. در هر شهر جدید بدون استرس جابجایی در هتل‌های مختلف، شب‌ها به استراحت در کشتی‌ کروز و روزها سرحال به بازدید جذابیت‌های گردشگری شهر بندری توقفگاه کشتی کروز بپردازید و قبل از تاریکی هوا به کشتی کروز بازگردید و تا نیمه های شب از امکانات تفریحی کشتی بهره مند بشوید که رایگان هستند. در واقع تور کروز اروپا با امکانات فوق لوکس و تجملاتی که دارد، یک سفر بسیار ارزان و اقتصادی برای شما به حساب می‌آید. زیرا شما هیچ استرس، زحمت و هزینه ای بابت جابجایی بین شهرها نخواهید داشت، هزینه وعده های غذایی مختلف در طول روز که گاهی در اروپا سرسام آور است برای شما کاملا رایگان است، در ضمن فراموش نکنید تور کشتی کروز برای تمامی رده‌های سنی مناسب و جذاب بوده زیرا در کشتی‌های کروز شما می‌توانید استراحت کامل را در یک سفر دریایی به همراه آفتاب گرفتن داشته باشید، از مکانهای تاریخی و طبیعی بازدید نمایید، هر چقدر می‌خواهید خرید نمایید، بخورید و بیاشامید و کودکانتان به بازی بپردازند.

شرکت‌های بزرگ اروپایی و امریکایی مانند MSC CRUISE و کشتی کروز کاستا (Costa Cruises) خدماتی هیجان‌انگیز را به توریستهای فراوانی از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند.

انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 593

به "همراه با مجموعه تورهای کشتی کروز MSC Cruise" امتیاز دهید

1 کاربر به "همراه با مجموعه تورهای کشتی کروز MSC Cruise" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با مجموعه تورهای کشتی کروز MSC Cruise"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید