دلایل سفر با کشتی کروز چیست؟

به گزارش بانوی ایران، سفر با کشتی‌های کروزی که امکانات یک هتل 5 ستاره را دارند و مقصد آنها معمولا سفر به چندین کشور است، هزینه پایینی دارد و طرفداران بسیاری از تمام دنیا دارد. سفر با کشتی کروز به خودی خود هیجان‌انگیز است، مخصوصا اگر شما را به بازدید چندین کشور ببرد.

دلایل سفر با کشتی کروز چیست؟

تجربه عرشه و خشکی با کشتی کروز

حتی اگر هر سال با کشتی سفر می‌کنید، تجربه‌ای نو در برنامه سفر جدید انتظارتان را خواهد کشید. شرکت‌های دریانوردی در ابداع برنامه‌های هیجان‌انگیز و جدید بسیار چیره‌دست هستند و تورهایی را با نام تورهای آپشنال کشتی کروز فراهم کرده‌اند. شرکت‌های دریانوردی مانند جزایر دریای کارائیب به فیوردز (fjord) نروژ، دریای مدیترانه به بالتیک و اروپای شمالی به نیوزلند کشتیرانی می‌کنند. کمپانی کشتی کروز MSC نیز در دریای مدیترانه و شمال اروپا و یا حتی آسیا حرکت می‌کند. کشتی های کروز امکاناتی همچون استخر شنا، دستگاه موج‌ساز، زمین مخصوص بازی‌های روی یخ، باشگاه بدن‌سازی، دیوارهای صخره‌نوردی، زمین بسکتبال و میز پینگ پنگ دارند.

دسترسی آسان به همه امکانات رفاهی در کشتی کروز

کافی است درباره سفر قبلی خود و هزینه‌های آن در تعطیلات بیاندیشید. علاوه بر هزینه پرواز و اقامت، برای هر وعده روزانه و نوشیدن قهوه باید پول پرداخت نمایید در حالی که در تور کروز اروپا که وعده غذایی آن fullboard است، می‌توانید تمام وعده‌های غذایی را میل نمایید. این هزینه‌ها در نگاه اول بی اهمیت به نظر می‌آیند، اما در انتهای سفر متوجه خواهید شد که دو برابر مقدار برنامه‌ریزی شده هزینه کرده‌اید.

آشنایی با ملل مختلف در کشتی کروز

وقتی با کشتی‌ که 3000 سرنشین دارد سفر می‌کنید با ملل مختلف آشنا خواهید شد، چون تور کروز اروپا طرفداران بسیاری از نقاط مختلف جهان دارد. اگر آن دسته از افراد هستید که به تنهایی سفر می‌کنند، سفر آبی راهی مناسب برای یافتن همسفر دلخواه شما خواهد بود. حتی قبل از سوار شدن به کشتی می‌توانید از طریق تالارهای گفتگوی اینترنتی با مسافران صحبت نمایید و اکیپی برای گردش‌های مستقل تشکیل بدهید.

سفر با کشتی کروز سفری مناسب برای خانواده ها

کشتی کروز برای تمامی سنین امکاناتی دارد. کودکان را می‌توان در این کشتی‌ها سرگرم نگه داشت. همچنین امکاناتی متفاوت برای گروه‌های سنی مختلف وجود دارد. کودکان در محیط‌هایی ویژه و تحت‌نظر سرگرم شده و نوجوانان در استخر به شنا می‌روند و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستند. والدین از این طریق فرصتی مناسب برای استراحت و فعالیت‌های دیگر خواهند داشت.

در سفر با کشتی کروز در یک هتل اقامت خواهید داشت

در ابتدای سفر چمدان را در کابین خود خالی کرده و بعد از بازدید از چندین کشور و پایان سفر کشتی کروز دوباره چمدان خود را پرخواهید کرد. این در حالی است که اگر با تور ترکیبی اروپا به بازدید چند کشور سفر کنید، وارد هتل هر کشوری که می‌شوبد باید چمدان خود باز کرده و در زمان ترک آن به سوی کشور نیز باید چمدان خود را ببندید.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 592

به "دلایل سفر با کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "دلایل سفر با کشتی کروز چیست؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر با کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید