شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز

به گزارش بانوی ایران، پارغا، رودس، تاسوس، هراکلیون، اسپارتا و المپیا از بهترین شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز یونان است.

شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز

‏‏‏ شهر قدیمی رودس مکانی است که وقتی وارد آن شوید در زمان گم می شوید. شهری که قدمت آن به زمان قرون وسطی باز می ‏گردد و امروزه خود یکی از آثار تحت حفاظت یونسکو می باشد. در آن دیوارها و ساختمان های بسیار قدیمی را خواهید یافت. ‏بدون شک شهر قدیمی رودس از زیباترین نقاط تاریخی و دیدنی در اروپا به حساب می‌آید. ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏

پارغا یک شهر قدیمی یونانی است که در کنار سواحل دریای ایونی قرار گرفته است. قدمت این شهر به قرن 13 باز می گردد. ‏پارغا یکی از شهرهای مهم در زمان حکمرانی عثمانی ها نیز بوده است. تاریخی که در پشت خیابان های باریک سنگفرش شده ‏این شهر پنهان شده است شما را شگفت زده می کند. این شهر هم برای تابستان هم برای زمستان مکان مناسبی برای گردش است. با تور جزایر یونان بدون ویزا به شهر تاریخی پارغا سفر کنید.

شهر تاسوس شهر اصلی در جزیره تاسوس است که در شمال دریای اژه در یونان قرار دارد. در این شهر می توان برخی از ‏زیباترین سواحل یونان را دید و همچنین یکی از زیباترین چشمه های جهان با نام جیولا نیز در این شهر قرار دارد.

هراکلیون (‏Heraklion‏) بزرگترین شهر جزیره کرت است که چهارمین شهر بزرگ در یونان به حساب می‌آید که دارای آثار ‏باستانی مشهور است، قصر ‏Knossos‏ است یکی از جاذبه‌های قدیمی این شهر برای بازدید است.

اسپارتا امروزه به یک شهر مدرن مبدل شده است که در محل شهر تاریخی و قدیمی اسپارتا قرار دارد. در مرکز این شهر می‌توانید از موزه باستان شناسی اسپارتا بازدید نمایید و یا به شمال غربی شهر سفر نمایید و مقبره های تاریخی آن را بازدید نمایید. اسپارتا ‏یک شهر مدرن بوده، اما همچنان حال و هوای شهر معروف باستانی یونان را دارد.

المپیا (‏Olympia)، المپیا در حقیقت یک شهر نبوده و یک پناهگاه مربوط به یونان باستان است که در گذشته محل برگزاری مسابقات ‏المپیک دوران باستان بوده که امروزه همچنان آثار تاریخی و قدیمی متعددی برای بازدید دارد. تور کشتی کروز یونان بدون ویزا پر از جاذبه برای بازدید می‌باشد.

 
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 594

به "شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز" امتیاز دهید

2 کاربر به "شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای تاریخی یونان برای سفر با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید