آشنایی با تفریحات کشتی های کروز

به گزارش بانوی ایران، کشتی های کروزی که مسافران خود را به چند کشور می‌برند، خود دارای امکانات سرگرم کننده‌ای هستند که در هیچ هتلی در جهان مانند آنها را یکجا نمی‌توانید ببینید. از امکانات لوکس و تفریحی  کشتی کروز می‎‌توان زمین گلف کوچک، استخرهای بزرگ، سالن تئاتر آبی و سینما چهار بعدی را مشاهده نمود.

آشنایی با تفریحات کشتی های کروز

تور کروز اروپا شما را به بازدید جاذبه‌های منحصر به فرد خواهد بردو کشتی‌های کروز دارای امکانات فراوانی هستند که برخی از آنها را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

سرسره آبی در کشتی کروز

یکی از بهترین امکانات مهیج کشتی‌های بزرگ کروز سرسره‌های آبی آن‌ها است. کشتی‌های کروز MSC Preziosa و MSC Seaside با پارک آبی شگفت انگیز و جذابی که دارند، بزرگسالان را به دنیای کودکی برمی‌گردانند. کشتی بزرگ the Norwegian Getaway نیز دارای سرسره‌ای 5 طبقه، سرسره‌ی مارپیچ گردابی، دو استخر و چهار هات تاب (Hot tub) است.

تئاتر آبی در کشتی کروز

تماشای نمایش سرگرم کننده در کشتی Oasis of the Seas، نمایشی جذاب و عالی از پرش غواصانی از ارتفاع 9 متری به داخل استخر عمیق است که بسیار مهیج است.

ستاره شمالی در کشتی کروز

این کپسول در فاصله 90 متری از سطح آب قرار می گیرد تا چشم اندازی 360 درجه از اقیانوس را برای مسافران فراهم می‌کند. این امکانات عجیب ‏در کشتی رویال کارائیب آنتم آو د سیز وجود دارد.‏

موج سواری ‏در کشتی کروز

‏‏شما روی آبهای دریا هستید و در عین حال می‌توانید داخل کشتی به موج سواری بپردازید. این موج مصنوعی امکاناتی ‏دارد که در کشتی رویال کاراییب آنتم آو د سیز می توانید بازدید نمایید.

غار برفی در کشتی کروز

کشتی تفریحی ستاره‌ی برفی وایکینگ (the Snow Star Viking)، اولین کشتی می‌باشد که تجربه‌ی حضور در غاری برفی را به مسافران هدیه خواهد داد. این ویژگی از سنت‌های مردمان شمال اروپا الهام گرفته شده و در ابتدا مسافر را به دل برف و سرما برده و سپس دوباره او را به آغوش گرمایی مطبوع برمی‌گردند.

غوطه ور شدن در آب

کشتی تفریحی دیزنی برگی در مجموع 212 متر مسیر لوله‌ای به شکل شفاف و پیچ در پیچ دارد که مسافران را غافلگیر می‌کند. این تونل آبی به اندازه‌ی سه طبقه ارتفاع داشته و همراه با جریان پر پیچ و تاب آب، فرد را به یک سفر مهیج و مفرح خواهد برد.

زمین گلف کشتی کروز

تمام کشتی‌های کشتیرانی کشتی کروز کارناوال (Carnival Corporation & plc)، مجهز به زمین‌های بازی این چنینی هستند که باز هم مرز بین دنیای بزرگسالی و کودکی می‌باشد و شکسته و اسباب تفریح و سرگرمی هر سن و سالی را فراهم خواهد نمود.

زیپ لاین در کشتی کروز

حرکت در میان آسمان آن هم در ارتفاعی معادل 9 طبقه بالاتر از سطح کشتی، تجربه‌ای می‌باشد که سطح آدرنالین خون‌ را بالا برده و شادی و هیجانی عالی را به مسافران هدیه خواهد کرد. این سواری را می‌توان در کشتی Oasis of the Seas تجربه نمود.

انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 595

به "آشنایی با تفریحات کشتی های کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با تفریحات کشتی های کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات کشتی های کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید