مکانهای عالی برای کریسمس در اروپا

به گزارش بانوی ایران، من کریسمس را دوست دارم و شور و هیجانی که به هوا می‌اورد ، علی‌رغم افت دما . با این حال ، به عنوان کسی که در جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند ، اما ما واقعا ً کریسمس سفید کلیشه‌ای را در اینجا نداریم . وسوسه شدن برای بازگشت به اروپا برای تعطیلات و لذت بردن از برف ، بازارها و غذای تعطیلاتی که به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

مکانهای عالی برای کریسمس در اروپا

اگر در مورد گذراندن تعطیلات کریسمس به جای خانه فکر می‌کنید ، پس این مقصدهای اروپایی باید در بالای لیست شما باشند . آن‌ها را بررسی کنید .
# Salzburg ، اتریش
من حدس می‌زنم که مناسب بودن صدای موسیقی بسیار محبوب ( صدای موسیقی ) همچنین محل تولد ( موتزارت ) و نیز کریسمس ( شب ساکت ) است . بازار کریسمس Salzburgs در میدان کلیسای جامع ، کاره‌ای زیادی در مورد فروش دارد ، که باعث گرم شدن شما و حتی اجراهای گروه‌های کر برای روشن کردن روز شما می‌شود . بازار کریسمس حتی بازدیدکنندگان ویژه‌ای را از فرشتگان بال دار و بال دار گرفته تا Krampus surly که بچه‌های شیطان را مجازات می‌کنند . چنین به نظر می‌رسد که Doesnt در سالزبورگ خسته‌کننده باشند !
# ویلنیوس ، لیتوانی
روزها در طول زمستان در ویلنیوس ، به دلیل Lithuanias زیاد ، کوتاه هستند ، اما مهم نیست - روح کریسمس به خاطر درخت کریسمس زیبا شان در سال 2016 با 50، 000 لامپ روشن برق می‌زند . آن‌ها حتی یک قطار کریسمس داغ هم دارند که به اطراف شهر می‌روند ، اگر با بچه‌ها جشن گرفته باشند .
چندین حادثه در پایتخت لیتوانی برای تعطیلات وجود دارد ، از جمله یک موسسه خیریه برای کسانی که نیاز دارند و حتی یک جشن کریسمس برای کسانی که می‌خواهند به شکل خود بمانند . دوست دارم کریسمس آینده را در ویلنیوس ، همان طور که پر از هیجان به نظر می‌رسد ، بگذرانم .
# لیل ، فرانسه
این شهر فرانسوی با انگلیس محبوب است تا تعطیلات خود را در سرزمین اصلی سپری کند . من عاشق این هستم که لیل برای کریسمس آنقدر رنگارنگ و مسحور کننده است که باعث می‌شود و در قلب تفریح کنند . آن‌ها همچنین یک درخت کریسمس بلند دارند تا زمانی که از through در میدان Rihour نگاه می‌کنید نور را تامین کنند . آن قدر هیجان‌انگیز است که حتی فروشندگان نیز تا آنجا که روسیه حاضر است از آن‌ها دور هستند .
چیزی را که می‌خواستید پیدا نکردید ؟ همان طور که فروشگاه‌های Lilles رقابت می‌کنند تا بهترین نمایش برای تعطیلات را داشته باشند ، به خرید بروید . لیل انتخاب خوبی برای جشن کریسمس شما است .
# کلن ، آلمان
شما برای انتخاب در کلن گل می‌زنید - این تنها یک انتخاب نیست ، بلکه چندین بازار کریسمس برای شما انتخاب شده‌است . شما این فرصت را دارید که روی Heumarkt اسکیت بازی کنید یا برخی از اجراهای زنده موسیقی در نزدیکی کلیسای جامع کلن را تماشا کنید . این شهر برای جمعیت همجنس‌گرایان با بازار کریسمس همجنس گرا و همجنس گرا برخوردار است ، اما همه مورد استقبال قرار می‌گیرند - به طور حتم souvenirs کریسمس منحصر به فرد را پیدا خواهید کرد . کلن در تابستان پر جنب و جوش است ، اما من دوست دارم در زمستان به سفر باز گردم .
بوداپست ، مجارستان
بوداپست در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و واقعا ً جای خوبی برای گذراندن تعطیلات است ! درست در وسط مرکز شهر Vorosmarty Squares بازار کریسمس است ، خانه گرفته تا هدایای دست‌ساز ، صنایع دستی و غذاهای خوش‌مزه که اگر از خرید خسته شدید ، به شما انرژی می‌دهد . اصلا ً زرق و برق ندارد ، که این بازار کریسمس را در تمام شهر مورد علاقه من قرار می‌دهد ! آن را از دست ندهید .
# Lapland ، فنلاند
چرا کریسمس را در جایی که بابا نوئل از آن می‌آید صرف نکنیم ؟ حتی اگر کریسمس را در دهکده سانتا کلاوس صرف کنید ، حتی فرصت ملاقات با او را پیدا خواهید کرد. حتی به عنوان یک بزرگ‌سال جوان ، هنوز ( به طور محرمانه ) از این چشم‌انداز هیجان‌زده هستم . هیچ احساسی نسبت به این احساس وجود ندارد ؟ همچنین stores برای مرور ، فروش صنایع دستی و غذای سنتی از این منطقه فنلاند نیز وجود دارد . اگر دوست داشته باشید برای کریسمس رویاهای کودکی خود را به پایان برسانید ، این مکان است .
# منچستر ، انگلستان
فکر می‌کنی بنیه خوبی داری ؟ سر یکی از بهترین بازارهای کریسمس ، خانه بیش از 300 جایگاه برای شما است که می‌توانید از آن بازدید کنید . در حالی که در مکان‌های مختلف هستند ، پیاده‌روی آسان از یک نقطه به نقطه دیگر . شما می‌توانید از بازار کریسمس اروپا بازدید کنید و به راحتی در بازار سنتی آلمان قدم بزنید .
آن‌ها حتی یک هاکی روی یخ برای در سال جاری را باز کردند تا از آن لذت ببرند . در حالی که ایو هرگز به منچستر نرفته بود، ممکن بود بازارهای آن‌ها فقط مرا به آنجا هدایت کند .

انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 12

به "مکانهای عالی برای کریسمس در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکانهای عالی برای کریسمس در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید