مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی یوتیوب تامحدودیت های ویدئوچت در چین

به گزارش بانوی ایران، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی یوتیوب تامحدودیت های ویدئوچت در چین

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

استوری یوتیوب به روزرسانی شد. در این به روزرسانی قابلیت های واقعیت مجازی اسنپ چت بهیوتیوب افزوده شده است. این موضوع برای افرادی که عادت دارند در یوتیوب ویدئوهای کوتاه بارگذاری نمایند بسیار جذاب خواهد بود.

بسیاری از افراد علاقه مند به محصولات سامسونگ و البته مشتاقان خرید Galaxy S10نمی دانند که این محصول قابلیتی ویژه به نام Wireless PowerShare دارد.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک اخیرا در سخنرانی ها خود تاکید نموده که میخواهد حریم خصوصی کاربران را بیش از گذشته حمایت کند اما در عمل هیچ خبری از موفقیت نیست. بر این اساس سوالی که اخیرا مطرح می گردد این است؛ هدف زاکربرگ از سخن گفتن در خصوص حریم خصوصی چیست؟

واتس اپ تصمیم گرفته امنیت خود را ارتقاء دهد. این تصمیم از محدود کردن نرم افزارهایی شروع شده که به عنوان برنامه های شخص ثالث شناخته می شوند.

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که کل ماجرای اشتباه خطاب کردن مدیرعامل اپل و به جای تیم کوک، تیم اپل خواندن وی از اساس یک سوء تفام بزرگ است.

شاید باورنکردنی به نظر برسد اما اصلا بعید نیست که به زودی ویدئوچت در چین ممنوع گردد. این موضوعی است که اخیرا از سوی بعضی مقامات مطرح شده و رنگ و بوی جدی دارد.

گروهی از پژوهشگران یک گونه گیاهخوار جدید از دایناسورها را در استرالیا کشف نموده اند. ظاهرا این دایناسورهای کوچک دونده هایی چابک بوده اند.

با تور چین سفر کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 150

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی یوتیوب تامحدودیت های ویدئوچت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی یوتیوب تامحدودیت های ویدئوچت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید