تور استانبول: مرکز خرید جواهر استانبول

به گزارش بانوی ایران، وقتی به ترکیه و مخصوصا شهر استانبول سفر می کنید، از مراکز خرید آن غافل نشوید. مراکز خرید زیبا و شیک که تمام اجناسی که نیاز دارید را می توانید در آن ها بیابید. می توانید سری به مرکز خرید جواهر استانبول بزنید. یکی از انتخاب های شما برای محل خرید میتواند مرکز خرید جواهر استانبول باشد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور استانبول: مرکز خرید جواهر استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

قصد ما این است که شما را با این مرکز خرید زیبا و بزرگ آشنا کنیم.

مرکز خرید جواهر استانبول

این پاساژ بزرگ و زیبا از نظر وسعت ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا به شمار میرود. بسیار بزرگ تر از آن چیزی که فکرش را بکنید، می باشد. این مرکز خرید در شش طبقه واقع شده است و در مجموع دارای 343 فروشگاه می باشد. برندهای مطرح و معتبر دنیا نظیر پوما، آدیداس، ورساچ، گوچی و برندهای مطرح دیگر در مرکز خرید جواهر شعبه دارند.

اگر درباره مساحت این مرکز خرید کنجکاو هستید باید بدانید که کل فضای آن 420 هزار مترمربع می باشد؛ که حدود 110 هزار متر مربع از این فضا به بخش فروشگاه ها اختصاص یافته است.

شما می توانید در مرکز خرید جواهر استانبول با طیف گسترده ای از غذاهای مختلف رو به رو شوید. از غذاهای ترکی گرفته تا انواع غذاهای بین الملل نظیر غذاهای چینی و ژاپنی. در کل، این مرکز خرید دارای 34 رستوران و فود کورت، 14 رستوران بین المللی و محلی میباشد.

پارکینگ این مرکز خرید هم در 4 طبقه، با مساحت تقریبی 71 هزار مترمربع گنجایش تقریبی 2500 خودرو را دارا می باشد. خرید بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران از خبرنگاران

امکانات مرکز خرید جواهر استانبول

شما می توانید در مرکز خرید جواهر استانبول تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. از برندهای مختلف پوشاک، کیف و کفش تا برندهای مطرح لوازم خانگی. می توانید علاوه بر خرید در این مجموعه بزرگ از چهارده سالن سینما و تئاتر، سینمای مخصوص بچه ها و یک شهربازی سرپوشیده فوق العاده مجذوب کننده بهره ببرید که می تواند ساعات مفرحی را برای شما رقم بزند. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

بعلاوه از سایر امکانات مجموعه می توان به سالن بولینگ آن اشاره کرد. اگر اهل این ورزش هستید و یا می خواهید ورزش بولینگ را برای اولین بار امتحان کنید پس سری به این سالن بولینگ که قیمت های مناسبی هم دارد بزنید و از امکانات این مجموعه استفاده نمایید.

سقف مرکز خرید جواهر استانبول در حدود 2500 متر مربع از شیشه پوشیده شده است و دومین ساعت بزرگ دنیا را در خود جای داده است و زیبایی این مجموعه را دوچندان می نماید. بلیط هواپیما تهران مشهد

راهنمای طبقات مرکز خرید جواهر استانبول

برای اینکه بتوانید وسایلی که نیاز دارید را تهیه کنید باید با طبقات مختلف این مرکز خرید بسیار بزرگ آشنا باشید تا بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید؛ زیرا اگر بخواهید تمام این مجموعه را به طور کامل بگردید به زمان تقریبی یک هفته نیاز دارید تا تمام آن را بدقت گشته باشید.

طبقه اول مرکز خرید جواهر استانبول

در طبقه اول این مجموعه فروشگاه های لوازم خانگی قرار گرفته اند. شما می توانید انواع لوازم صوتی و تصویری را در این مجموعه پیدا کنید. برند های معتبری که در این مرکز خرید شعبه دارند عبارتند از، برندهایی نظیر سونی، سامسونگ، ال جی و سایر برند های مطرح در این بخش.

طبقه دوم و سوم مرکز خرید جواهر استانبول

اگر در پی پوشاک برند هستید پس باید به طبقه دوم و سوم پاساژ جواهر استانبول بروید. در این طبقات می توانید تمام برندهای مطرح در فراوری پوشاک دنیا را پیدا کنید. مارک های زارا، کاتن، منگو، کپ و بسیاری برند مطرح دیگر. خرید بلیط هواپیما

طبقه چهارم مرکز خرید جواهر استانبول

در این طبقه تمام مدل های کیف و کفش، ساعت و عینک را می توانید پیدا کنید. تمام برندهای معتبر دنیا در این قسمت موجود بوده و می توانید از آن ها خرید کنید.

طبقات پنجم و ششم مرکز خرید جواهر استانبول

در این بخش هم که آخرین طبقات این مرکز خرید می باشند رستوران ها و فودکورت ها واقع شده اند. می توانید از هر جای دنیا یک غذای خوشمزه را در این قسمت امتحان کنید و از طعم آن ها لذت ببرید. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور استانبول: مرکز خرید جواهر استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: مرکز خرید جواهر استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید