لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مازندران

به گزارش بانوی ایران، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران بر لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مختلف از استان تاکید نمود و گفت: باید کیفیت محصولات برای صادرات مورد توجه قرار گیرد .

لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، سید محمود حسینی پور پس از بازدید از پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان بر تقویت و ارتقای صادرات استان تاکید نمود و گفت: بحث صادرات محصولات استان را در دستور کار داریم که انشالله بتوانیم شرایط صادرات استان را ارتقا بخشیم.

وی با اعلام اینکه این شرکت، مجموعه منحصر بفردی در حوزه صادرات در کشور و استان است، اضافه کرد: فاز نخست این طرح به بهره برداری رسیده و توانسته اقدامات خوبی در بحث صادرات محصولات کشاورزی داشته باشد.

حسینی پور با بیان اینکه این مجموعه در تنظیم بازار و تضمین خرید کالا نقش منحصر بفردی دارد، گفت: اگر بتوانیم مجموعه های اینچنینی را در سطح استان توسعه و تقویت کنیم، صادرات استان به چند برابر افزایش پیدا خواهد نمود.

وی مهمترین بحث روز کشورها را موضوع امنیت غذایی مطرح نمود وگفت: بحث استانداردسازی غذا از جمله مواردی است که در امنیت غذایی باید به آن توجه گردد چرا که توجه به این مسأله، صادرات محصولات کشورها را ارتقا خواهد داد.

استاندار مازندران تاکید نمود: باید مسأله کمیت و کیفیت این مجموعه ها در دستور کار استان قرار گیرد تا شاهد صادرات بی کیفیت محصول از استان نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2132

به "لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تقویت و ارتقای صادرات محصولات مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید