4 محصول سواری و تجاری تازه بهمن در راه بازار

به گزارش بانوی ایران، باتوجه به آنکه ارتقای کیفیت محصولات در صنعت خودرو یکی از مهم ترین دغدغه های سیاست کلان و حاکمیت در کشور است، گروه بهمن به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروساز خصوصی کشور بعد از واگذاری به بخش خصوصی، توانسته است دستاوردهای بزرگی در رشد فراوری داخلی و ارتقای کیفی محصولات در بخش سبک و تجاری کسب و در دوران سخت تحریم، وابستگی صنعت خودرو به منابع خارجی را روزبه روز کمتر کند.

4 محصول سواری و تجاری تازه بهمن در راه بازار

2 خودروی سبک و 3 خودروی سنگین بهمن 5 ستاره است

طی سالیان گذشته 12 هکتار به فضای فراوریی و انبارهای کارخانه بهمن موتور افزوده شده است. بعلاوه توسعه و ساخت سالن های پرس بدنه، سالن مونتاژ مجزا برای محصول فیدلیتی و خرید تجهیزات برای ایجاد خط تست دوم نیز صورت گرفته است. با راه اندازی این خط تست طی چند ماه آینده، ظرفیت فراوری شرکت بهمن موتور افزایش داده خواهد شد.

بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی صورت گرفته، گروه بهمن تنها خودروسازی است که 2 خودروی سبک و 3 خودروی سنگین محصولات آن پیروز به کسب 5 ستاره کامل کیفی شده است.

در گروه سبک 2 خودروی SUV (فیدلیتی و دیگنیتی) بهمن موتور پیروز به اخذ 5 ستاره کیفی شد و این خودروها در اولین سال عرضه به بازار با استقبال بی نظیر خریداران و متقاضیان روبرو شده است.

در گروه تجاری نیز در بخش کامیونت، ایسوزو NMR85E و ایسوزو NPR75K بهمن دیزل پیروز به کسب 5 ستاره کامل کیفی شد. در بخش کامیون نیز ایسوزو NPR75M بهمن دیزل 5 ستاره کامل کیفی را به دست آورد. بعلاوه کامیون TigerV هشت تن، از فراوریات شرکت سیبا موتور، پیروز شد 4 ستاره کیفی را به دست آورد.

تعمیق ساخت داخل همه محصولات به صورت جدی در دستور کار است، به طوری که 2 محصول SUV این گروه تا خاتمه سال به داخلی سازی بیش از 30 درصدی خواهد رسید. بهمن موتور 4 محصول تازه شامل 1 ون باری (CARGO VAN) در گروه تجاری سبک، 1 خودروی سواری و 2 خودروی SUV تازه را به زودی عرضه خواهد نمود.

باتوجه به مسائل پیش آمده در زمان تحریم ها، این شرکت روی برندهای خود سرمایه گذاری می نماید تا در شرایط ضروری و اضطراری بتواند همچنان چرخه فراوری خود را ادامه دهد؛ همچنان که 2 محصول SUV بهمن موتور اکنون با برندهای این شرکت به بازار وارد شده است.

شرکت بهمن دیزل نیز به عنوان بزرگ ترین سازنده خودروهای تجاری کشور در راستای برنامه های راهبردی کشور برای افزایش فراوری و ارتقای سطح کیفی محصولات، به تازگی کامیونت تازه فورس را در مدل های 6 تن و 8.5 تن به بازار عرضه نموده است. بعلاوه قرار است کامیون کشنده تازه پرقدرت و مدرن و باکیفیتی را با عنوان امپاور به بازار عرضه کند.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2148

به "4 محصول سواری و تجاری تازه بهمن در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 محصول سواری و تجاری تازه بهمن در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید