شورای برنامه ریزی استان به تقویت اعتبارات ورزش توجه بیشترنشان دهد

به گزارش بانوی ایران، سید مهدی مقدسی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورد تخصیص 27صدم درصد از مالیات ارزش افزوده برای توسعه ورزش، گام موثری در تقویت ورزش کشور به شمار می رود و علاوه بر این مصوبه، تصمیمات دیگری نیز برای تقویت ورزش در مجلس در حال پیگیری است.

شورای برنامه ریزی استان به تقویت اعتبارات ورزش توجه بیشترنشان دهد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: ورزشکاران و مربیان در سطح کشور و همچنین استان، با امکانات محدودی که از آن برخوردارند، در مسابقات داخلی، بین المللی، آسیایی و... حضور گسترده دارند و تاکنون افتخارات بسیار کسب نموده اند.

وی با اشاره به اینکه باید امکانات بیشتری در اختیار ورزشکاران قرار داده گردد، بیان داشت: طی دیداری که مجمع نمایندگان استان مرکزی با وزیر ورزش داشت، دغدغه ها و نیازهای ورزشکاران استان مطرح و درخواست هایی برای برطرف مسائل ورزشکاران و پروژه های ملی ورزش استان ارائه شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در دیدار با برخی وزرا خواهان شدیم که دولت نیز در این زمینه توجه خاص داشته باشد.

مقدسی اعلام نمود: انتظار داریم استاندار و مسئولان استان هم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مساعدت و همراهی نمایند تا شرایط برای تقویت حوزه ورزش و جوانان استان مهیا گردد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن هفته تربیت بدنی و هفته پارالمپیک توضیح داد: ورزشکاران استان در رقابت های پارا آسیایی به رتبه های مطلوبی دست یافتند و سعی داریم با پیگیری در مجلس، امکانات بیشتری را برای ورزشکاران و استعدادهای ورزشی استان فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 78

به "شورای برنامه ریزی استان به تقویت اعتبارات ورزش توجه بیشترنشان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای برنامه ریزی استان به تقویت اعتبارات ورزش توجه بیشترنشان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید