ورزشکاران المپیکی دغدغه ای برای هزینه های شان نداشته باشند

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در حاشیه گردهمایی مدیران کل استانی گفت: در رابطه با مجموعه اقدامات جذب صحیح و مدیریت صحیح منابع صحبت هایی داشتیم و اینکه تعداد قابل توجهی از پروژه های عمرانی را با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود به خصوص ظرفیت ماده 27 و تبصره 19 که به مشارکت دریافت بخش خصوصی برای تکمیل اماکن ورزشی است ، توافقاتی داشتیم و امیدواریم سال جاری تعداد زیرساخت هایی که می تواند به مجموعه زیرساخت های ورزش اضافه گردد، قابل توجه باشد.

ورزشکاران المپیکی دغدغه ای برای هزینه های شان نداشته باشند

وی استفاده از ظرفیت ها برای تکمیل پروژه ها را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: برای استفاده از ظرفیت های قانونی مثل همکاری خیرین ورزشی و اقداماتی که در زمینه فروش اماکن ورزشی که مورد احتیاج نیست و به منظور این که منابع بازگردد و صرف فعالیت های ورزشی و تکمیل اماکن ورزشی گردد توافقاتی داشتیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: در این گردهمایی مجموعه مسائل اقتصادی و اداری و منابعی را که بتوانیم صرف ورزش کنیم تا اقدامات مورد احتیاج در قالب زمان معین صورت گیرد و مردم بتوانند از فرصت های ورزش همگانی استفاده نمایند و بهره مندی لازم را داشته باشند مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

فرامرزیان یکی دیگر موضوعات این گردهمایی را ایجاد سامانه های دسترسی مردم به اطلاعات به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد سامانه های اطلاع رسانی دانست و گفت :اقداماتی هم در این زمینه انجام و چند سامانه فعال شده است و امیدواریم فعالیت های وزارت ورزش و جوانان بتواند در این زمینه فعال گردد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه وزارت ورزش و جوانان اهمیت تکمیل خانه های جوان را مورد توجه قرار داد و گفت : برای تکمیل و ساخت خانه های جوان بحث هایی در گردهمایی داشتیم و از محل اعتباراتی که موجود است ، تامین خواهد شد.

این معاون وزیر تاکید نمود : مجموعه اقداماتی که در معاون توسعه مدیریت و منابع انجام می گردد برای تسهیل در روند فعالیت های حوزه جوانان و امور ورزش است.

فرامرزیان با بیان اینکه تا کنون 4 مرحله پرداختی به فدراسیون ها داشتیم شرح داد : در ارتباط با ورزشکارانی که سهمیه المپیک می گیرند و می خواهند در این زمینه فعالیت نمایند ، بر اساس مصوبه ستاد عالی بازی ها دغدغه ای برای هزینه هایشان نداشته باشند و بر اساس همان مصوبه اقدام می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت : منابع قابل توجهی هم به استان ها در ارتباط با المپیاد ورزشی اختصاص دادیم و انشالله به زودی به دست آنها می رسد تا استعدادهای جدید شناسایی و مسائل ورزشکارانی که در این راستا فعالیت می نمایند ، برطرف و رجوع گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 269

به "ورزشکاران المپیکی دغدغه ای برای هزینه های شان نداشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران المپیکی دغدغه ای برای هزینه های شان نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید