ربیعی: می ترسم بگویم گل پرسپولیس آفساید بود

به گزارش بانوی ایران، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از حرف زدن می ترسم. دوستان زیادی از ادب و احترام من آگاه هستند و دوست ندارم گلایه کنم. قبل از اینکه به نشست خبری بیایم، صحنه گل تساوی پرسپولیس را دیدم و از نظر من آفساید بود.

ربیعی: می ترسم بگویم گل پرسپولیس آفساید بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی پس از تساوی یک بر یک ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر، گفت: باید به تیم پرسپولیس و دوست بزرگوارم یحیی گل محمدی خسته نباشید بگویم. بازی خوبی بود و به بازیکنان هر 2 تیم خسته خدا قوت می گویم. به تیم ذوب آهن آفرین و دست مریزاد می گویم زیرا در کل بازی خیلی با برنامه بودیم و اگر دقت می کردیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

ربیعی در ادامه با حضور در نشست خبری تاکید نمود: به یحیی گل محمدی خسته نباشید می گویم. دوست خوب من است. به بازیکنان ذوب آهن نیز تبریک و به آنها و کادرفنی خدا قوت می گویم. امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تیم ما امروز روی برنامه ای که برایش طراحی شده بود، درست بازی کرد. گلی هم زدیم که چاشنی شانس داشت اما تا قبل از گل پرسپولیس به این تیم موقعیت ندادیم. در نیمه دوم طبیعی است که آنها با گستردگی حملات رو به رو شوند و اگر بچه های ما در ارسال پاس آخر دقت می کردند، 3-2 فرصت خیلی خوب داشتیم.

وی اضافه نمود: جوانان ما باید در این بازی بزرگ تجربه را به دست می آوردند. به هر حال می توانستیم امروز برنده باشیم.

سرمربی ذوب آهن درمورد پاره شدن نوار بردهای متوالی پرسپولیس در این مسابقه گفت: پرسپولیس، سپاهان و استقلال تیم های بزرگی هستند که بازیکنان ملی پوش زیادی دارند. پرسپولیس سال قبل قهرمان هر 2 جام شد و با کمترین تغییرات به فصل نو آمد. ضمن اینکه ملی پوشانی مثل کنعانی زادگان و شهاب زاهدی را نیز اضافه نموده است. پرسپولیس تیم خوبی است و اگر من اینجا حرف بزنم، شاید محروم شوم. از حرف زدن می ترسم. دوستان زیادی از ادب و احترام من آگاه هستند و دوست ندارم گلایه کنم. قبل از اینکه به نشست خبری بیایم، صحنه گل تساوی پرسپولیس را دیدم و از نظر من آفساید بود.

ربیعی اضافه نمود: اگر مرا محروم نمی کنید باید بگویم وظیفه دارم از تیمم دفاع کنم. مدیریت باشگاه ذوب آهن به اذعان کارشناسان هفته قبل یک پنالتی اشتباه علیه ما گرفتند و امروز هم یک گل آفساید خوردیم. مدیرعامل محترم از حق ذوب آهن و این جوانان که عملکرد خوبی داشتند، دفاع کنید.

وی درمورد اینکه سال گذشته نیز تیم او یعنی مس رفسنجان مسائل داوری زیادی داشت و شاید از حجب و حیایش سوء استفاده می گردد و آیا این رویه را عوض نمی نماید، شرح داد: بحث تیم مس و ذوب آهن نیست. ظاهرا طالع منِ بدشانس است. نمی دانم چه باید درموردش بگویم. خدا را شکر شنیدم در لیگ قهرمانان آسیا باید حتما VAR باشد. از ریاست فدراسیون فوتبال می خواهم همه تیم ها را موظف نمایند تا به هر قیمتی شده این سیستم را تهیه نمایند. یاری کنید VAR تهیه گردد تا عدالت در فوتبال برای همه تیم ها رعایت گردد. امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق بیفتد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: سال گذشته تیم من سهمیه آسیا را از دست داد. طبق نظر کارشناسان 14 امتیاز از مس رفسنجان (تیم سابق ربیعی) گرفته شد. در 2 بازی سال جاری مقابل سپاهان و پرسپولیس هم این رخ داد. حیف است تیمی که جانانه بازی می نماید، در 10 دقیقه آخر بازی این اتفاق برایش بیفتد. نمی خواهم با کلام خود ارزش های پرسپولیس را کم کنم. درمورد تیم خودم می گویم و از ذوب آهن دفاع می کنم که حدود 25 سال میانگین سنی اش است. بچه ها امروز با جان و دل زحمت کشیدند و این بی انصافی است.

ربیعی درخصوص غیبت تماشاگران در بازی امروز و تاثیر این موضوع روی نتیجه بازی، مطرح نمود: با اذعان بر اینکه حضور تماشاگر روح فوتبال است و همه می دانند من بارها این موضوع را گفته ام، امروز هم دوست داشتم تماشاگران در استادیوم باشد. حتی قرار بود گروهی از اصفهان بیایند. سال قبل اینجا مقابل پرسپولیس باختیم. تماشاگر هم نبود. امروز عملکرد ذوب آهن قابل دفاع بود.

وی اضافه نمود: برای من مساوی امروز حکم برد نداشت زیرا شایسته پیروزی بودیم. به هر نحوی بود به حق خود نرسیدیم. شاید فردا با پرسپولیس بازی کنیم، 3 گل بخوریم اما امروز ما شایسته بردن بودیم. مساوی امروز برای ما حکم باخت را دارد.

سرمربی ذوب آهن درمورد شرایط تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان و اینکه var نداریم و برق استادیوم در 10 دقیقه پایانی قطع شد، گفت: من به یک مدل دیگر درمورد این مسئله صحبت می کنم. فوتبال بزرگ ترین پدیده اجتماعی است و ثابت نموده چه تاثیری روی نشاط ، هنجارهای جامعه، ملل و خیلی از مسائل دیگر دارد. این ها تاثیر فوتبال است. کشورهای همسایه شدید به این موضوع می پردازند و هزینه می نمایند. شایستگی جوانان، فوتبالیست ها و ورزشکاران ما برترین شرایط هستیم. ایران کشوری غنی، پر از استعداد، مربی و بازیکن خوب است که شایسته امکانات بیشتر و ویژه ای هستند. باید لیگ پرطمطراق تر، امکانات بهتر و تسهیلات بیشتری داشته باشیم. حتی باید بیشتر هزینه کنیم. فوتبال نشاط عظیمی را در کشور ایجاد نموده و از خیلی موارد جلوگیری خواهد نمود.

ربیعی توضیح داد: شاید اگر فوتبال نباشد، هزینه های گزاف تری به جامعه تحمیل گردد. سواد من کم است و نمی توانم درمورد این مسائل صحبت کنم اما در جریان همین مسابقه امروز خیلی ها پشت گیرنده های تلویزیونی نشسته بودند و بازی را می دیدند. در همین 90 دقیقه همین افراد از خیلی بزهکاری ها به دور بودند که از تاثیرهای فوتبال است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2327

به "ربیعی: می ترسم بگویم گل پرسپولیس آفساید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: می ترسم بگویم گل پرسپولیس آفساید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید