برای آشتی رحمتی و حسینی پیشقدم می شوم، از وزیر ورزش گله داریم

به گزارش بانوی ایران، جواد قراب پیشکسوت استقلال و عضو پیشین هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه با خبرنگاران به بعضی مسائل مربوط به این باشگاه، مسائل موجود در آن و دورنمای آن صحبت کرد که مشروح این مصاحبه را در زیر می خوانید.

برای آشتی رحمتی و حسینی پیشقدم می شوم، از وزیر ورزش گله داریم

* تصمیمات اشتباهی که گرفته شد و تصمیمات درستی که گرفته نشد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: الان مدت زیادی است که هیات مدیره مستقلی در باشگاه نداریم، ماه هاست که مدیرعامل نداریم و برای انتخاب و انتصاب مدیرعامل تعلل صورت می گیرد. هر یک روز که مدیرعامل نداشته باشیم ضرری بر ضررات قبلی ما اضافه می گردد.

مسائلی که امروز باشگاه ما با آن درگیر است حاصل بعضی تصمیمات اشتباهی است که در گذشته برای این تیم گرفته شده و یا بعضی تصمیماتی که باید گرفته می شد، اما نشد.

وزیر ورزش در مورد استقلال نباید تعلل کند و باید هرچه زودتر تکلیف مدیریت این باشگاه را مشخص کند. این درست نیست که بیشتر از سه ماه است که این باشگاه مدیرعامل نداشته باشد.

* فتح الله زاده بهترین گزینه برای مدیرعاملی است

استقلال تنها باشگاهی است که مدیرعامل آن را هیات مدیره مشخص نمی نماید و مدیرعامل مستقیم از سوی وزیر انتخاب می گردد. لذا جناب وزیر باید هرچه زودتر تصمیم شان را برای این منظور بگیرند.

من آقایان خلیل زاده و موسوی را می شناسم و هر دو نفر علاوه بر آنکه عاشق استقلال هستند، انسان های توانمندی هستند که خالصانه برای باشگاه کار می نمایند. اما با احترام به هر دو نفر، مدیرعامل باشگاه باید فرد دیگری باشد.

به نظر منِ پیشکسوت در حال حاضر بهترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه آقای فتح الله زاده هست که به دلیل سالها کار در همین سمت به خوبی چَم و خَم کار را بلد است. آقای سلطانی فر نباید بیش از این وقت را تلف کند و باید هرچه زودتر فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل معرفی کند.

آقایان موسوی و خلیل زاده هم بهترین گزینه برای هیات مدیره هستند و می توانند در همین سمت به تیمی که دوستش دارند خدمت نمایند. این دو آقایان تا به امروز هم به لحاظ اقتصادی یاریهای شایانی به تیم داشته اند.

* استقلال بهترین کادر فنی ممکن را دارد

یک کادر فنی جوان، با دانش، محبوب و با انگیزه داریم که در یک کلام بهترین ترکیب برای نیمکت استقلال هستند. مجیدی و نامجو مطلق بهترین ها هستند که به خوبی کنار هم کار می نمایند و می بینید تیمی که این همه بازیکن مصدوم دارد باز هم تحت نظر این آقایان بهترین عملکرد را دارد.

وقتی بازیکنان مصدوم ما از بند صدمه دیدگی رها شوند خواهید دید این تیم قبل از سوت شروع هر بازی سه هیچ از حریفش جلو است.

از همین هفته که با ذوب آهن بازی داریم خواهید دید این چه تیمی است و چطور فوتبال مالکانه و زیبا را همراه با دریافت نتیجه بازی می نماید.

* زیرساخت های مدریریت در باشگاه باید شکل بگیرد

من به این تیم خیلی خوشبین هستم و معتقدم در لیگ و جام حذفی شانس قهرمانی دارد و در آسیا هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. اما همه این موفقیت ها مستلزم مستحکم شدن زیرساختهای مدیریتی در این باشگاه، نظم هیات مدیره و انتخاب سریع و دقیق مدیرعامل است.

این درست که اعضای کنونی هیات مدیره بلیت هواپیما تهیه می نمایند، هتل می گیرند و خرج های روزمره را می دهند، اما برای مدیریت در یک باشگاه این اصول گرچه لازم هست، اما کافی نیست و باید یک مدیرعامل کارآمد هرچه زودتر به مجموعه این باشگاه اضافه گردد.

* سرپرست که مدیرعامل نیست در انتخابش اینقدر دست دست می نمایند

سعید رمضانی پسر بسیار خوب و با شخصیتی است و در زمانی هم که سرپرست تیم بود خالصانه زحمت کشید. اما الان که به هر دلیلی نمی خواهد باشد، باید جانشین او سریعاً مشخص گردد. این نمی گردد که تیم مدیرعامل ندارد، سرپرست هم نداشته باشد.

سرپرست که دیگر مدیرعامل نیست برای انتخاب او این همه دست دست می گردد. استقلال ده ها پیشکسوت خوشنام و واجد شرایط دارد و به راحتی می توان یک گزینه از بین این همه پیدا کرد. لطفاً سرپرست تیم را همین امروز و فردا مشخص کنید.

* می خواهند استقلال را تضعیف نمایند

در آسیا ما هم یک امتیاز آوردیم پرسپولیس هم یک امتیاز آورد. ما ته جدول نیستیم و پرسپولیس ته جدول است، اما عده ای وانمود می نمایند شرایط استقلال بحرانی تر از پرسپولیس است که این درست نیست.

نمی دانم چرا می خواهند اینطور به استقلال فشار بیاورند و مسائل این تیم را بزرگتر از آنچه هست جلوه دهند و به این ترتیب روی کادر فنی و بازیکنان فشار بیاورند.

بر خلاف خیلی ها من معتقدم شانس استقلال در آسیا برای صعود به مراتب بیشتر از پرسپولیس است و حتی در لیگ برتر هم ما شانس خوبی داریم برای دریافت پرسپولیس در صدر جدول.

امیدوارم بازیهای برگشت آسیا در تهران باشد و ما بتوانیم از حریفان میزبانی کنیم. در این صورت آسیا خواهد دید چطور استقلال ایران حریفانش را یکی بعد از دیگری در هم خواهد کوبید.

* مجیدی باید از پیشکسوتان مشورت بگیرد

مجیدی همانقدر که نزد طرفداران محبوب است، پیشکسوتان هم او را دوست دارند و قبولش دارند. ما پیشکسوتان عاشق این هستیم که تیم با مجیدی بهترین نتایج را بگیرد تا ما هم پُز او را بدهیم و بگوییم یک مربی جوان داریم از خانواده خودمان.

اما مجیدی هم باید نظر مثبت بیشتری به پیشکسوتان داشته باشد و از آنها بیشتر مشورت بگیرد. پیشکسوتان هم دلسوز تیم شان هستند و فوتبال را می فهمند. مجیدی همانطور که از پیشکسوتان انتظار دارد از او با مصاحبه حمایت نمایند، باید بیشتر با آنها تعامل داشته باشد.

* به موسوی گفتم کار خوبی نکرده

من به آقای موسوی همواره احترام گذاشته و می گذارم. اما تصمیم او را برای دریافت یاری های اقتصادی از طرفداران نپسندیدم و حتی به خود او هم گفتم که این کار جالب نیست.

به موسوی گفتم مردم به اندازه کافی برای این تیم زحمت می کشند و هزینه می نمایند و نباید مستقیم از آنها یاری بخواهیم. اگر زمانی باشگاه به جایی رسید که خواست یک استادیوم اختصاصی بسازد، آن موقع می توان از طرفداران یاری اقتصادی گرفت اما دریافت یاری اقتصادی برای گذراندن روزمره کار زشت و کوچکی است که شان باشگاه را هم پایین می آورد.

* رحمتی و حسینی قابل احترام هستند

در مورد درگیری رحمتی و حسینی که باعث شد هر دو تمرکزشان را از دست بدهند باید بگویم هر دو عزیز ما و قابل احترام هستند. من هر دو را از نزدیک می شناسم و می دانم قلبا با یکدیگر مشکل ندارند. یقین دارم شیطنتی انجام شده و بعضی ها آنها را به جان هم انداخته اند تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

رحمتی سالها برای استقلال زحمت کشیده و حرمت دارد. حسینی هم جوان است و آینده دار و ما راحت او را به دست نیاوردیم که بخواهیم راحت او را از دست بدهیم.

من خودم به عنوان پیشکسوت حاضرم قدم پیش بگذارم تا این دو استقلالی کدورت را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی نمایند. این اتفاق خوبی است که هم به نفع هر دو نفر است و هم به نفع دو باشگاه استقلال و شهرخودرو. قطعاً طرفداران هم از این تصمیم استقبال خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 822

به "برای آشتی رحمتی و حسینی پیشقدم می شوم، از وزیر ورزش گله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آشتی رحمتی و حسینی پیشقدم می شوم، از وزیر ورزش گله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید