بیرانوند: می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم، آل کثیر: بعد از یک سال زحمت قهرمان شدیم

به گزارش بانوی ایران، دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: این قهرمانی برای من مهم بود، اما می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.

بیرانوند: می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم، آل کثیر: بعد از یک سال زحمت قهرمان شدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنم. این قهرمانی تقدیم به طرفداران. سال جاری برای بازیکنان ما خیلی سال سختی بود.

وی ادامه داد: سال جاری به نظرم یکی از برترین لیگ های ایران بود. تا به حال این حس را نداشتم. یکی از پاک ترین جام ها این فصل بود. لیاقت طرفداران ما همین بود. بازیکنان ما لیاقت داشتند. آن ها تا روز آخر جنگیدند.

بیرانوند توضیح داد: تیمی که 8 هفته 11 بازیکنش 3 کارته هستند و کارت نمی گیرند یعنی فکر بزرگی دارند. این یعنی تمرکز. به طرفداران تبریک می گویم. این قهرمانی برای من مهم بود، اما می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم. واقعا دم طرفداران گرم. البته خوشحالی ما تا فرداست. در تهران شاید جشن بگیریم، اما از پس فردا برای یک جام دیگر آماده می شویم.

بعلاوه عیسی آل کثیر درباره قهرمانی با پرسپولیس گفت: یک سال داریم زحمت می کشیم. خداروشکر توانستیم قهرمانی را به طرفداران هدیه بدهیم. موتور همه بازیکنان تا آخر لیگ روشن بود و خوشحالیم که قهرمان شدیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2288

به "بیرانوند: می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم، آل کثیر: بعد از یک سال زحمت قهرمان شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم، آل کثیر: بعد از یک سال زحمت قهرمان شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید