خبرنگاران مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا اول اسفند

به گزارش بانوی ایران، تهران-خبرنگاران- مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: ثبت نام میهمانی دانشجویان برای دروس عملی و آزمایشگاهی در نیم سال دوم تحصیلی تا اول اسفند 99 انجام می گردد.

خبرنگاران مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا اول اسفند

به گزارش روز یکشنبه سازمان امور دانشجویان، جاماسب نوزری با بیان این که به دلیل شرایط شیوع کرونا این امکان فراهم شده است که دانشجویان دروس عملی و آزمایشگاهی را در شهر محل سکونت خود بگذرانند، اضافه نمود: ثبت نام از دانشجویان متقاضی از 25 بهمن در سامانه سجاد شروع شده و تا اول اسفند ادامه دارد.

وی گفت: کلاس ها در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به صورت مجازی برگزار می گردد ولی با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری کلاس های عملی و کارگاهی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خارج از شهرهای قرمز و نارنجی بلامانع است.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان تاکید نمود: تشکیل این کلاس ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اسکان فقط یک دانشجو در هر اتاق خوابگاه از شرایط ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

نوزری به ابلاغ ضوابط جدید به دانشگاه ها اشاره نمود و گفت: در راستای کاهش تردد و تسهیل در امر گذراندن واحدهای عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در محل سکونت، دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته می توانند نسبت به ثبت درخواست به وسیله سامانه سجاد اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: طبق زمان بندی اعلام شده، دانشگاه های مبدا از دوم لغایت هشتم اسفندماه فرصت دارند نسبت به آنالیز درخواست ها اقدام و از نهم لغایت 14 اسفند ماه نیز دانشگاه های مقصد درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را آنالیز می نمایند.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام نمود: دانشجویان می توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را به وسیله این سامانه پیگیری نمایند بنابراین از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری نمایند.

نوزری یادآور شد: دانشجویان متقاضی ثبت نام در طرح میهمانی دروس عملی می توانند با مراجعه به آدرس https://portal.saorg.ir اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1573

به "خبرنگاران مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا اول اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان تا اول اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید