حبیبا: تمام دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران واکسینه شدند

به گزارش بانوی ایران، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به واکسینه شدن دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه گفت: تمامی دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران واکسن کرونا دریافت کردند.

حبیبا: تمام دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران واکسینه شدند

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اندازه واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه و اینکه آیا تمام دانشجویان دانشگاه تهران واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: آماری از واکسیناسیون دانشجویان نمی توان ارائه داد؛ بلکه فقط دانشجویانی که در خوابگاه ها حضور دارند؛ می توان گفت که صد درصد واکسینه شدند و حدود 2500 دانشجو هستند.

وی اضافه نمود: دانشگاه تهران حدود 50 هزار دانشجو دارد که بیشتر آن ها در شهر های خود ساکن هستند، باید بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا همه آن ها واکسن کرونا دریافت نموده باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت:، چون تعداد مراکز واکسیناسیون در کشور افزایش یافته در مرکز بهداشت دانشگاه تهران که روزانه بین 700 تا 800 نفر را واکسینه می کردیم در حال حاضر به 100 نفر کاهش یافته و این نشان می دهد که بسیاری از مردم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

وی ادامه داد: نمی توان گفت که واکسیناسیون دانشجویان چه زمانی به سرانجام می رسد؛ چرا که فاصله زمانی دو دوز واکسن ها با یکدیگر فرق دارد؛ بنابراین نمی توان زمان دقیقی برای اتمام واکسیناسیون دانشجویان معین کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1898

به "حبیبا: تمام دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبا: تمام دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید