اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود

به گزارش بانوی ایران، خبرنگاران/اصفهان فرماندار خمینی شهر با بیان اینکه تا به امروز 38 هزار نفر در استان اصفهان ترک تحصیل کردند، گفت: اصرار برای آموزش حضوری نباید منجر به ترک تحصیل دانش آموزان گردد.

اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا بصیری امروز (چهارشنبه- 19 شهریور ماه) در شورای آموزش و پرورش شهرستان در مورد راه اندازی پویش مهر ماهی در خمینی شهر اظهار کرد: در این پویش برای دانش آموزان احتیاجمند با یاری خیرین تبلت تهیه می گردد البته این پویش ماندگار باید به صورت متمرکز و هدفمند انجام گردد.

بصیری با اشاره به بازگشایی مدارس با یک هفته تاخیر گفت: تصمیم ستاد ملی کرونا تشکیل کلاس های مدارس به صورت حضوری است، اما شهرستان خمینی شهر به علت قرمز بودن شرایط، مدارس با یک هفته تاخیر باز می گردد.

وی اضافه کرد: برخی ها می گویند چرا در بیرون رفتن مردم از خانه حساسیت وجود ندارد اما در مورد مدرسه رفتن، والدین سخت می گیرند، دلیل آن این است که در مدرسه خانواده مستقیما بر فرزند نظارت ندارد و این امر ایجاب می نماید که دغدغه ما نسبت به بهداشت مدارس بیشتر باشد. این اطمینان باید برای خانواده ها ایجاد گردد که شرایطی در مدارس فراهم شده که آسیبی به دانش آموزان نمی رسد و این تنها با تعامل شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش قابل تحقق است.

بصیری با تاکید بر اینکه نباید خانواده ها را برای آموزش حضوری تحت فشار قرار داد، توضیح داد: آگاهی دادن به خانواده ها و دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است. اصراری بر حضور دانش آموزان در مدرسه نیست اما دانش آموزان نباید به هیچ عنوان ترک تحصیل نمایند. 38 هزار نفر تا به امروز در استان اصفهان ترک تحصیل کردند و این حاصل دغدغه خانواده هاست. اصرار ما نباید منجر به ترک تحصیل دانش آموزان گردد.

وی بر برگزاری امتحانات حضوری تاکید نمود و گفت: امتحانات در همه مقاطع باید به صورت حضوری برگزار گردد. سال جاری با اضافه کرده شدن 4 مدرسه به سیستم آموزش شهرستان خمینی شهر تعداد کلاس ها افزایش یافته است و کوشش خواهیم کرد که 20 مدرسه دیگر در کمتر از 5 سال به سیستم آموزشی شهرستان اضافه گردد.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار خمینی شهر در مورد ماسک مورد احتیاج مدارس گفت: میزان ماسک مورد احتیاج مدارس باید با تعرفه های دولتی فراهم گردد و مدیر مدرسه ماسک را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1254

به "اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار بر آموزش حضوری منجر به ترک تحصیل نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید