تغییر نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران از 15 اردیبهشت

به گزارش بانوی ایران، دانشگاه تهران نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه از 15 اردیبهشت 1399 را اظهار داشت.

تغییر نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران از 15 اردیبهشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی دانشگاه طی بخشنامه ای نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه از 15 اردیبهشت 1399 را خاطرنشان کرد.

متن بخشنامه به توضیح زیر است:

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای خانواده عظیم دانشگاه تهران و با تشکر از اعضای محترم هیأت علمی که به دلیل وجود بیماری کرونا کلاس های خود را به صورت مجازی برگزار کردند. پیرو دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت و بخشنامه های اداره کل منابع انسانی درباره نحوه فعالیت اداری کارکنان دانشگاه، موارد زیر برای انجام فعالیت آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی از 15 اردیبهشت 1399 اعلام می شود:

- با توجه به ضرورت رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی دانشجویان و دیگر اموری که مستلزم حضور در گروه و دانشکده است ضرورت دارد اعضای هیأت علمی از تاریخ 1399/02/15 در دانشکده ها حضور داشته باشند و وظایف خود را با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل به انجام رسانند.

با توجه هماهنگی صورت گرفته با مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه، امکان بهتری در برگزاری کلاس های الکترونیکی در بستر سامانه دانشگاه برای استادان فراهم شده است. در ضمنً کارشناسان و رابطین آموزش الکترونیکی در واحدها و نیز مرکز یادگیری الکترونیکی برای برطرف اشکالات احتمالی آماده خدمت به استادان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1032

به "تغییر نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران از 15 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر نحوه فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه تهران از 15 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید