خبرنگاران طرح فاصلە گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی گردد

به گزارش بانوی ایران، سنندج - خبرنگاران - رئیس کمیتە امنیتی، اجتماعی ستاد مقابلە با کرونا در کردستان بر جدیت ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در این استان و توجه مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی تاکید نمود.

خبرنگاران طرح فاصلە گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی گردد

حسین خوش اقبال روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس فرایند اجرای فاصله گذاری هوشمند با فرمانداران شهرستان های استان گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند کماکان تداوم فاصله گذاری اجتماعی است و فرمانداران همچنان دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا را در حوزه استحفاظی خود اجرا نمایند.

وی با بیان اینکه فرمانداران در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نباید سیلقه ای عمل نمایند، اضافه نمود: کارهای در دست اجرا باید در همه شهرستان ها هماهنگ باشد و در هیچ شهرستانی خلاف دستورالعمل های ستاد اقدامی صورت نگیرد.

خوش اقبال ضمن قدردانی از همراهی مردم بخصوص کادر درمانی، پزشکی و اصناف در مبارزه با بیماری کرونا اضافه نمود: اگر همکاری مردم نبود نمی توانستیم تا این اندازه پیروز باشیم اما برای عبور از بحران کرونا نیازمند همراهی و توجه بیشتر مردم در بحث رعایت مسائل بهداشتی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: مردم باید هوشیار باشند و کماکان با رعایت بهداشت و بکارگیری توصیه های بهداشتی به علوم پزشکی و مدیران اجرایی و کادر درمانی در مبارزه با بحران کرونا کمک رسانند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا ظهر شنبه 23 فروردین در مجموع 70 هزار و 29 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 125 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به 4 هزار و 357 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 970

به "خبرنگاران طرح فاصلە گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصلە گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید