حریق خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری

به گزارش بانوی ایران، ملکی از آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در شهرری اطلاع داد.

حریق خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران گفت: در ساعت 4:29 صبح امروز یک مورد آتش سوزی خودرو در داخل یک مجتمع مسکونی در شهرری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور نیرو های آتش نشانی در محل حادثه معین شد که در پارکینگ یک مجتمع مسکونی با 54 واحد، یک دستگاه پراید دچار آتش سوزی شده و در حال گسترش بود که آتش نشانان سریعا عملیات اطفای حریق را شروع کردند.

وی ادامه داد: تعدادی از ساکنان ساختمان قبل از رسیدن نیرو های آتش نشانی از ساختمان خارج شده بودند و تقریبا بخش هایی از 3 طبقه اول را دود زیادی فرا گرفته بود.

ملکی گفت: حدود 30 نفر از ساکنان به یاری آتش نشانان از ساختمان خارج شدند و خوشبختانه مورد مصدومیتی نبود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خودرو سریعا خاموش و از گسترش و سرایت آن به خودرو های جانبی جلوگیری شد، اضافه کرد: این ساختمان نیز مانند بعضی دیگر از ساختمان های قدیمی از حداقل های سیستم ایمنی برخوردار بوده که سیستم اعلام و اطفای حریق در این مجتمع وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 854

به "حریق خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید