اسبقیان: درباره عدم اعزام فوتبال 5 نفره اطلاع دقیقی ندارم، آنالیز ها برای مدال های کاروان پارالمپیک دقیق بود

به گزارش بانوی ایران، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از نتایج و عملکرد کاروان پارالمپیک ایران مطالبی را اسم کرد.

اسبقیان: درباره عدم اعزام فوتبال 5 نفره اطلاع دقیقی ندارم، آنالیز ها برای مدال های کاروان پارالمپیک دقیق بود

به گزارش خبرنگاران، محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ارتباطی تلفنی با برنامه صبح و ورزش در رادیو ورزش درباره نتایج به دست آمده کاروان پارالمپیک کشور گفت: 10 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کردند. پنج رشته از آن شامل تیروکمان، پاراتکواندو، دوچرخه سواری، قایقرانی و نابینایان بود که مدیریت این رشته ها را فدراسیون های مربوطه به عهده داشتند. پنج رشته دیگر شامل دوومیدانی، وزنه برداری، والیبال، بسکتبال و تیراندازی را فدراسیون جانبازان و معلولین مستقیما نظارت داشت. در نهایت کاروان ایران با 24 مدال پیروز شد درخشش چشمگیری داشته باشد. ما از مدت ها قبل برنامه ریزی خوبی را برای کاروان انجام دادیم. ستاد ورزشی تشکیل و جلسات متعددی در وزارت ورزش برگزار گردید. خوشبختانه علی رغم شرایط سخت کرونایی ابتدا اردوها را به صورت غیرمتمرکز در استان ها برگزار و سپس با اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا و با رعایت سخت شیوه نامه های بهداشتی، اردوها به صورت متمرکز در تهران و چند استان مختلف برگزار گردید.

وی اضافه کرد: شرایط پیچیده و سختی بود. خانواده ها و ورزشکاران به لحاظ رعایت این شیوه نامه ها دغدغه داشتند. به هر حال اردوهای ما به نحو شایسته و مطلوبی برگزار گردید و اعضای کاروان افتخار بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زدند. برای شرکت و برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان و بازی های پاراآسیایی آمادگی لازم را داریم و مجدد تمرینات را از سر می گیریم.

اسبقیان با اشاره به پیش بینی مدال های کاروان کشور اسم کرد: جلسات مختلفی در بخش فنی کمیته ملی پارالمپیک و بخش فنی فدراسیون ها مخصوصا فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار گردید و آنالیز ها کارشناسی بود. دقیقا عملکرد ورزشکاران در اردوها و مسابقات مختلف و عملکرد رقبای آنان مورد آنالیز قرار گرفته بود. جمع بندی کار تخصصی این پیش بینی را به وجود آورد که نهایتا باعث دقیق شدن این نظرات شد. در این دوره با این مدال ها رتبه سیزدهم را کسب کردیم.

وی در انتها در مورد عدم اعزام فوتبال 5 نفره اظهار کرد: این رشته کاملا زیر نظر فدراسیون نابینایان با ریاست آقای مظلومی است. قبل از حضور من در فدراسیون این تقسیم بندی رخ داده است. من به صورت دقیق از این موضوع آگاه نیستم. اجازه دهید در این باره مسئولین این فدراسیون صحبت نمایند.

مراسم اختتامیه رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو ساعت 15:30 به صورت زنده و مستقیم از برنامه به سوی افتخار رادیو ورزش موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1827

به "اسبقیان: درباره عدم اعزام فوتبال 5 نفره اطلاع دقیقی ندارم، آنالیز ها برای مدال های کاروان پارالمپیک دقیق بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: درباره عدم اعزام فوتبال 5 نفره اطلاع دقیقی ندارم، آنالیز ها برای مدال های کاروان پارالمپیک دقیق بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید