تکواندوکاران ایران رقبای آسیایی خود را شناختند

به گزارش بانوی ایران، در سرانجام مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا نمایندگان ایران (مردان و زنان) رقبای خود را شناختند.

تکواندوکاران ایران رقبای آسیایی خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، بیست و سومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در سال 2018 از صبح روز شنبه پنجم خرداد ماه به میزبانی سالن هوتو در شهر هوشیمینه ویتنام شروع می گردد و تکواندوی کاران ایران باید مقابل رقبای خود بر روی شیاپ چانگ بروند.

به این ترتیب مراسم وزن کشی و قرعه کشی این دوره از رقابت ها نیز در هتل فورست انجام شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

در خاتمه مراسم قرعه کشی بخش مردان نمایندگان ایران حریفان خود را به قرار زیر شناختند:

آرمین هادی پور به عنوان نخستین نماینده ایران در وزن 54 - کیلوگرم پس از یک دور استراحت به مصاف برنده ملاقات هندوستان و هنگ کنگ می رود. دیگر نماینده ایران در این وزن ابراهیم صفری است که پس از یک دور استراحت با برنده ویتنام و بوتان مبارزه می نماید.

در وزن 58 کیلوگرم نیز فرزان عاشور زاده به عنوان سومین نماینده ایران پس از یک دور استراحت اولین ملاقات خود را با برنده هندوستان و بوتان برگزار می نماید.

سروش احمدی، نماینده وزن 63 - کیلوگرم ایران نیز در گام نخست با قرعه استراحت روبرو شد و باید در دور دوم با برنده ملاقات فیلیپین و سنگاپور مبارزه کند.

همچنین امیر محمد بخشی ، تکواندوکار وزن 68 - کیلوگرم ایران در گام نخست باید با نماینده هنگ کنگ مبارزه کند و در ادامه با کسب پیروزی باید هوگوپوشی از مالزی را شکست دهد.

محمد سالار، وحیدی دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا با نماینده ای از فیلیپین ملاقات می نماید و در صورت پیروزی باید با برنده ملاقات کره جنوبی ، میانمار و یا ژاپن مبارزه کند.

در وزن 74 - کیلوگرم مهدی جلالی باید پس از یک دور استراحت رو در روی برنده ملاقات تایلند و عربستان قرار بگیرد.

مهدی خدابخشی دروزن 80 - کیلوگرم با یک دور استراحت باید با برنده جدال فیلیپین و بوتان مبارزه کند.

پوریا عرفانیان، تکواندوکار سنگین وزن ایران در وزن 87 - کیلوگرم ابتدا با نماینده چین ملاقات می نماید و پس در صورت پیروزی به مصاف سئونگ هوان لی نماینده کره جنوبی می رود.

احمد محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن پس از یک دور استراحت باید مقابل پیروز ملاقات ازبکستان و عربستان به روی شیاپ چانگ برود.

اما آخرین نماینده ایران در بخش مردان سعید رجبی و سجاد مردانی در وزن 87 + کیلوگرم هستند که به ترتیب باید مقابل هوگوپوشانی از کشورهای سریلانکا و ویتنام مبارزه نمایند.

راهنمایی تیم ملی مردان ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان و حسن فلاحی راد نیز به عنوان مربی بر عهده دارند.

قرعه کشی کشی بخش زنان نیز پس از اتمام مراسم وزن کشی مردان برگزار گردید که نمایندگان ایران به ترتیب زیر حریفان خود را شناختند:

در وزن 46 - کیلوگرم کیانا اخوان ، ابتدا باید مقابل نماینده ای از کشور کره جنوبی قرار بگیرد و در صورت پیروزی مقابل پیروز ملاقات ژاپن و هنگ کنگ قرار می گیرد.

دومین نماینده ایران ناهید کیانی در وزن 49 - کیلوگرم پس از یک دور استراحت باید به مصاف ملاقات هندوستان و لیبی برود.

سودابه پور صادقی، دیگر نماینده ایران در این وزن است که در نخستین گام سو وی لام از هنگ کنگ قرار می گیرد و اگر بتواند حریف خود را شکست دهد باید هوگوپوشانی از تایلند، کره جنوبی و یا هندوستان را در دومین مبارزه شکست دهند.

اما در وزن 57 - کیلوگرم طیبه پارسا در دور نخست هوگوپوش اردنی را پیش رو دارد که در صورت پیروزی باید به مصاف برنده چین و مالزی برود.

کیمیا علیزاده، تنها تکواندوکار المپیکی ایران در وزن 62 کیلوگرم زنان نیز ابتدا با قرعه استراحت روبرو است و پس از آن باید مقابل حریفی از فیلیپین و یا ژاپن قرار بگیرد.

ملیکا حسینی، تکواندوکار 67 - کیلوگرم ایران نیز در اولین مبارزه مارگارت ماریا رگی هندوستانی قرار بگیرد و پس از آن در دومین مبارزه خود باید تکواندوکار کره جنوبی را شکست دهد.

هانیه اخلاقی نیز در وزن 73 - کیلوگرم ابتدا با نماینده هندوستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی باید هوگوپوشی از کره جنوبی را شکست دهد.

آخرین نماینده ایران در بخش زنان، زهرا پور اسماعیل در وزن 73 کیلوگرم است که در نخستین گام نماینده هندوستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی باید به مصاف تکواندوکار چینی برود.

همچنین راهنمایی این تیم را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی ، ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده نیز به عنوان مربی بر عهد دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 604

به "تکواندوکاران ایران رقبای آسیایی خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران ایران رقبای آسیایی خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید