سنگاپور؛ فستیوال خرید و سبک زندگی در هفته طلایی 2018

به گزارش بانوی ایران، سپتامبر سال جاری، فسیتوال جذاب خرید و روش زندگی در هفته طلایی 2018 به سنگاپور بازمی شود. برای اطلاع بیشتر از این رویداد در این مقاله با ما بخوانید.

سنگاپور؛ فستیوال خرید و سبک زندگی در هفته طلایی 2018

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سومین رویداد سالیانه هفته طلایی در سال 2018 سنگاپور (SGW) توسط یونیون پی (UnionPay) به عنوان برند اسپانسر رسمی در طول چهار آخر هفته از 14ام سپتامبر تا هفتم اکتبر 2018 (23 شهریور تا 15 مهر 1397) برگزار خواهد شد.

هفته طلایی 2018 سنگاپور که قرار است از گذشته بزرگ تر و بهتر برگزار گردد، مجموعه خیره نماینده ای از تجربیات طلایی از جمله کیک ماه های طلایی (نوعی شیرینی چینی است که در طول جشن نیمه پاییز خورده می گردد)، امتیازات طلایی و جوایز و همچنین هیرو تور (Hero Tour)، یک نسخه خاص از دوی ماراتن رنگی را به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید.

نکات برجسته هفته طلایی 2018 سنگاپور

مون کیک های طلایی (تا 21 سپتامبر)

مون کیک های طلایی خانگی و با تزئینات خارق العاده توسط سرآشپز و شیرینی پز پیچ گاردن (Peach Garden) تا تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) درست خواهند شد. هر جعبه مون کیک های طلایی به همراه یک کارت سورپرایز یونیون پی به بازدیدنمایندگان داده می گردد. مجموع جوایز کارت های هدیه 16 هزار دلار است که این کارت ها شامل یک کارت اعتباری یونیون پی 8888 دلاری، هفت کارت اعتباری یونیون پی 888 دلاری و 80 کوپن رستوران پیچ گاردن به ارزش 20 دلار هستند.

امتیازات طلایی و جوایز (14 سپتامبر تا 7 اکتبر)

با امتیازات طلایی و جوایز به سرپرستی انجمن خرده فروشان سنگاپور (SRA) می توانید از امتیازات خاصی در مغازه دلخواهتان، غذا و نوشیدنی (F&B)، سالن های آرایش و زیبایی، هتل ها و جاذبه های گردشگری در این جزیره پهناور لذت ببرید. خریداران همچنین این شانس را دارند که جایزه ویژه طلایی 40 هزار دلاری را با هزینه کردن تنها 25 دلار در هر مغازه ای در جزیره و آپلود کردن فیش آن در اپلیکیشن گو اسپری (GoSpree) ببرند.

هیرو تور؛ نسخه خاص دوی ماراتن رنگی (29 سپتامبر)

هیرو تور، دوی ماراتن رنگی، ارائه شه توسط یوینون پی در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) با یک تم طلایی به سنگاپور بازخواهد گشت. هیرو تور با وجود کاغذ رنگی های طلایی خیره نماینده، طلسم های خوش یمنی طلا، یک جایزه طلا و تجارب طلایی در منطقه طلایی یونیون پی، تجربه یک دوی ماراتن ویژه برای تمامی افراد شرکت نماینده است.

ون هویی یانگ، مدیر کل یونیون پی، بخش بین المللی جنوب شرقی آسیا گفت:

یونیون پی از اینکه دوباره برند رسمی اسپانسر هفته طلایی سنگاپور شناخته شده، بسیار شادمان و مفتخر است. در طول دو سال گذشته در فستیوال سبک زندگی و خرید، بومیان و گردشگران در کنار یکدیگر از آیتم های انحصاری ارائه شده توسط یونیون پی مانند سالن استراحت طلایی و تاکسی های طلایی لذت برده اند.

سال جاری، ما یک قدم فراتر رفته ایم تا بتوانیم مجموعه ای از تجارب طلایی از جمله مون کیک های جدید طلایی با شراکت پیچ گاردن و هیرو تور، دوی ماراتن رنگی در منطقه طلایی ویژه یونیون پی و بالاتر از همه امتیازات طلایی و جوایز که تبدیل به نمادی از هفته طلایی سنگاپور در طول این چند سال شده اند، را به مخاطبمانمان ارائه کنیم. با محدوده گسترده ای از تجارب برای افراد مختلف در تمام سنین برای لذت بردن، امیدواریم که مردم بیشتری در جشن های هفته طلایی سنگاپور در ماه سپتامبر شرکت نمایند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 507

به "سنگاپور؛ فستیوال خرید و سبک زندگی در هفته طلایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور؛ فستیوال خرید و سبک زندگی در هفته طلایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید