تکذیبیه فدراسیون فوتبال بر تکذیبیه وزارت ورزش!، با آرزوی سرافرازی تیم ملی ایران

به گزارش بانوی ایران، فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه ای درباره یاری 52 میلیاردی سازمان برنامه و بودجه، تکذیبیه وزارت ورزش را تکذیب کرد.

تکذیبیه فدراسیون فوتبال بر تکذیبیه وزارت ورزش!، با آرزوی سرافرازی تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با رد ادعای وزارت ورزش؛ فدراسیون فوتبال یاری 52 میلیاردی سازمان برنامه و بودجه را تایید کرد. بیانیه این فدراسیون به توضیح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

به آگاهی ملت شریف ایران می رساند

فدراسیون فوتبال با وجود مسائل گوناگون برجا مانده از گذشته و چالش های پیش رو در جهت آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر احتیاج به آرامش، تمرکز و منابع اقتصادی کافی و به موقع دارد. در راستای این مهم وبرای آمادگی روحی و روانی بازیکنان و کادر تیم ملی، پرواز اختصاصی، هتل باکیفیت و زمین تمرین مناسب علی رغم محدودیت ها فراهم شد.

در مورد خبر اختصاص یاری سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون اعلام می دارد با رویکرد مثبت و خیرخواهانه دکتر نوبخت، ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و هم چنین پیگیری های شخصی دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان تا به امروز 10میلیاردتومان به حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز شده است و باتوجه به دستور پرداخت مبلغ 52میلیارد تومان بابت هزینه های مربوط بهفدراسیون فوتبال جهت کسب آمادگی برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال قطر به خزانه دار محترم کل کشور، مابقی این مبلغ نیز قرار است باتوجه به احتیاج فوری تیم ملی و پیرو مذاکره فدراسیون فوتبال و پیگیری های مشفقانه رییس محترم سازمان برنامه وبودجه، جناب آقای دکتر نوبخت، ظرف یکی دو روز آینده واریز گردد.

با عنایت به مراتب فوق، یادآور می گردد تیم ملی فوتبال ایران در این شرایط سخت احتیاج به یاری و همراهی موثر و مشفقانه دارد و ما نیز باتوکل بر خدا و دوشادوش یک دیگر برای صعود تیم ملی به جام جهانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

با آرزوی پیروزی و سرافرازی ملت شریف ایران و تیم ملی فوتبال ایران.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1723

به "تکذیبیه فدراسیون فوتبال بر تکذیبیه وزارت ورزش!، با آرزوی سرافرازی تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیبیه فدراسیون فوتبال بر تکذیبیه وزارت ورزش!، با آرزوی سرافرازی تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید