تور دوحه: حداقل هزینه تور جام جهانی قطر،110میلیون تومان!!

به گزارش بانوی ایران، قطر،میزبان جام جهانی 2022 ،کمترین هزینه تور های هواداری جام جهانی را بیان کرد.

تور دوحه: حداقل هزینه تور جام جهانی قطر،110میلیون تومان!!

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس بیانیه مطبوعاتی گروه هواپیمایی قطر، شرکت مسافرتی Qatar Airways Holidays، یک سال قبل از جام دنیای فوتبال 2022، تور های هواداری خود را راه اندازی کرد. حداقل قیمت تور شامل بلیط مسابقات، پرواز ها و محل اسکان، 3.8 هزار دلار (110میلیون تومان) است.

در این گزارش آمده است: از این پس هواداران می توانند بلیط مسابقات را برای حمایت از تیم های مورد علاقه خود در طول جام دنیای فوتبال 2022 رزرو نمایند.

اولین قدم این است که هواداران برای دسترسی به تور و رزرو جایگاه برای مسابقات منتخب به باشگاه ویژه شرکت قطر ایرویز بپیوندند. هواداران باید تیم مورد علاقه خود را انتخاب نمایند، اما اگر تیم مورد علاقه آن ها از مرحله انتخابی عبور نکند، تمام پول پرداخت شده بازگردانده می گردد یا از آن ها خواسته می گردد که مسابقات تیم دیگری را انتخاب نمایند.

هواداران فوتبال این فرصت را خواهند داشت که از بین هفت برنامه (تور) پیشنهادی که قیمت آن ها از 3.8 هزار دلار آغاز می گردد، یکی را انتخاب نمایند. در صورت تمایل، هواداران می توانند خدمات اضافی مانند ترانسفر فرودگاهی یا تور های داخلی را به برنامه خود اضافه نمایند.

هر مهمان جام دنیای می تواند در مجموع هفت مسابقه را با گرفتن بیش از یک بسته تور رزرو کند. در صورت شکست تیم منتخب او، می توان بلیط ها را با مسابقات پیروز ترین تیم گروه عوض کرد.

تور های جام دنیای 2022 در حال حاضر در 26 کشور دنیا از جمله استرالیا، نیوزلند، فرانسه، آلمان، رومانی و تایلند در دسترس است و در ماه های آینده با توجه به توافق در سایر کشور ها هم امکان پذیر خواهد بود.

پیش از این، برگزار نمایندگان جام دنیای قطر گزارش داده بودند که هواداران واکسینه شده در برابر ویروس کرونا با واکسن های به رسمیت شناخته شده در قطر، می توانند برای تماشای بازی ها به این کشور سفر نمایند.

بیشتر بخوانید

  • برنامه رقابت های انتخابی جام دنیای 2021 قطر تعیین شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور دوحه: حداقل هزینه تور جام جهانی قطر،110میلیون تومان!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: حداقل هزینه تور جام جهانی قطر،110میلیون تومان!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید