مازیار زارع از ملوان کنار کشید

به گزارش بانوی ایران، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از صعود به لیگ برتر توانست جدالی تنگاتنگ با تیم های پایین جدولی برای بقا داشته باشد اما در خاتمه پیروز به حفظ سهمیه انزلی در لیگ برتر شد. مازیار زارع سرمربی ملوان در حالی توانست این تیم را در لیگ برتر حفظ کند که مس کرمان پس از صعود به لیگ برتر بار دیگر طعم سقوط به لیگ یک را چشید. انزلی چی ها در حالی با 27 امتیاز رتبه دوازدهم جدول را برای خود کردند که مهم ترین امتیاز فصل را از سپاهان در اصفهان گرفتند تا به نوعی جام را به تهران بیاورند و تقدیم پرسپولیس نمایند.

مازیار زارع از ملوان کنار کشید

با این حال زارع تصمیم به جدایی از جمع ملوانی ها گرفت تا سرمربیگری این باشگاه پر طرفدار را به فرد دیگری بسپارد.

او در متن اینستاگرامی اش به توضیح جدایی از ملوان پرداخت. متن پست مازیار زارع به توضیح زیر است:

همه چیز از سه سال پیش آغاز شد، یک چالش نو در تیم رویاهایم. امروز که این متن را برای عاشقان قوی سپید می نویسم با تمام وجود می خواهم از طرفداران ملوان تشکر کنم، برای همراهی و همدلی شان، برای فرصتی که به مازیار زارع جوان در سال اول دادند، برای حمایت کم نظیر و جشن باشکوه قهرمانی مان در سال دوم و عشق و صبوری شان که پشتیبانی ما در سال سوم سخت کارم به عنوان سرمربی بود.

ماندگاری در ماراتن لیگ برتر برای همه ما بسیار پرچالش تر و طاقت فرساتر از جنگ صعود شد. چالشی بزرگ که در 4 فصل اخیر ازجمله فصل جاری گریبان سه تیم تازه صعود نموده را گرفت و در نهایت سقوطشان را رقم زد.

قطعاً برای من و ملوان ماندگاری در لیگ برتر افتخار نخواهد بود، اما این مهم را در سالی انجام دادیم که پیش فصل نامطلوبی را پشت سر گذاشتیم که اگر در خاتمه این پیش فصل، مهندس پوررشید ناجی ملوان نمی شد و دلسوزانه و خالصانه بدون هیچ مسئولیت رسمی به یاری مان نمی آمد، اتفاقی برای ملوان می افتاد که پیش از سه سال اخیر هر سال در حال تکرار بود. قطعاً همه ما به خاطر ملوان بسیار به اشکان پوررشید بدهکاریم. برای همه خدماتی که به عشق مشترک شهرمان نموده.

نمی خواهم بدون اشاره به بعضی روزهای بسیار سختی که در این فصل داشتیم، حرف هایم را تمام کنم. عواطف و احساسات طرفداران ملوان را در آن لحظات با تمام وجود درک می کنم، چون خودم یک طرفدار بزرگ ملوانم و می دانم تا چه حد مردمم می توانند از نتیجه یک بازی اندوهگین شوند و بابت هر کدام از این نتایج که مسئولیتش تمام و کمال با من بوده، عذرخواهم.

مدت ها پیش تصمیم را به هزاران علت گرفتم و اعلامش کردم، اما حالا که با واقعیت آن روبرو شدم، متوجه سنگینی بغضم می شوم که چگونه باید از خانواده ام جدا شوم. خانواده ای که به جرأت از کودکی بیشتر زمان زندگی ام را در کنارش بودم و برایش جنگیدم و هرچه دارم و ندارم از آن است.

می خواهم برای اعتمادی که از روز اول از سوی عزیزان به بنده شد و از فرصتی که در اختیارم نهاده شد، ابتدا از همه طرفداران وفادارمان و سپس پژمان نوری، اشکان پوررشید، تمام بازیکنان و عوامل تیم و باشگاه بزرگ ملوان تشکر کنم.

ملوان بزرگ بندرانزلی اصالت و هویت فوتبال کشور عزیزم ایران است و احتیاج به حمایت جدی و عملی دارد و در خاتمه این تمام کاری نبود که آرزویش را داشتم و می توانستم برای ملوان انجام دهم. ایمان دارم روزی با ملوان جشنی بسیار باشکوه تر از خرداد 1401 خواهیم گرفت.

با برترین و زیباترین آرزوها برای ملوان و عاشقانش.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2289

به "مازیار زارع از ملوان کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازیار زارع از ملوان کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید