کاپیتان پرسپولیس به خالق لقبش رسید، تن کاته و آزمون سخت

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی رقابت های لیگ قهرمانان 2021 آسیا را با ملاقات مقابل الوحده امارات شروع می نماید که سرخپوشان ایران تا به امروز دو بار به فینال این رقابت ها رسیده اند.

کاپیتان پرسپولیس به خالق لقبش رسید، تن کاته و آزمون سخت

حضوری که در سال های 2018 و 2020 رقم خورد و سیدجلال حسینی کاپیتان فعلی این تیم در هر دو مرتبه نیز بازوبند را بر بازو بسته بود اما نتوانست جام را بالای سر ببرد.

مدافع 39 ساله باتجربه سرخپوشان که با توان بالای خود در سیستم دفاعی پرسپولیس نقش بسزایی در موفقیت های چند سال اخیر تیمش داشته است در دو پیروزی گذشته این تیم مقابل الوحده امارات در فصل 2017 نیز حضور داشت. برد سه بر دو در امارات و پیروزی 4 بر 2 در تهران باعث شده تا آمار این تیم در تقابل با الوحده قابل قبول باشد.

سیدجلال علاوه بر اهمیت حضورش در دفاع مرکزی این تیم باید مقابل تیمی قرار بگیرد که سرمربی اش باعث شد به کاپیتان پرسپولیس، لقب سوپرمن بدهند.

تن کاته در فصل 2018 سرمربی الجزیره امارات بود. او در پاسخ به سوال خبرنگاران در نشست خبری بازی برگشت دو تیم درباره سیدجلال حسینی گفت: این بازیکن پرسپولیس که شما می گوئید مگر سوپرمن است؟ شما طوری از کاپیتان پرسپولیس می گوئید که گویا سوپرمن است!

کاپیتانی که گل رجحان این تیم را در همان بازی به ثمر رساند تا مقدمات حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند. تقابلی که می تواند بار دیگر سیدجلال را تبدیل به دردسر عظیم برای سرمربی باتجربه فوتبال در حاشیه خلیج فارس کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین ملاقات خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه به مصاف تیم الوحده امارات خواهد رفت. گوا هند و الریان قطر دیگر حریفان پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان هستند که ملاقاتهایشان به طور متمرکز در شهر گوا هند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1634

به "کاپیتان پرسپولیس به خالق لقبش رسید، تن کاته و آزمون سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس به خالق لقبش رسید، تن کاته و آزمون سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید