انتقاد مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از استانش: هیچ سانس تمرینی به من نمی دهند، بیمه ام را هم قطع نموده اند!

به گزارش بانوی ایران، محمدعلی چمیانی با انتقاد از رئیس هیئت کشتی استان فارس خاطرنشان کرد که سانس تمرینی اش در شیراز را تعطیل نموده اند و به او اجازه نمی دهند با شاگردانش تمرین کند.

انتقاد مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از استانش: هیچ سانس تمرینی به من نمی دهند، بیمه ام را هم قطع نموده اند!

به گزارش خبرنگاران ، محمدعلی چمیانی از سال 2003 در اردوهای مختلف به کادرفنی تیم ملی اضافه می شد، او مربی سازنده کشتی گیران شاخصی چون امید نوروزی، برادران گرایی، حمید ریحانی، باقر توکلیان، حمید زارع، ده بزرگی و ... است که در 4 سال اخیر عضو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود و حالا بعد از معرفی محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی، معلوم نیست که چمیانی کار خود را در تیم ملی پیگیری خواهد نمود یا نه.

او در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به مسائلی که این روزها در استان فارس برایش رقم خورده، گفت: رئیس هیئت کشتی استان فارس به پشتوانه اداره کل تربیت بدنی سانس تمرینی من را به کل تعطیل نموده و عملا من به طور کامل کنار گذاشته شده ام، درحالیکه در 4 سال اخیر به عنوان برترین مربی کشتی استان انتخاب شدم.

وی ادامه داد: در این سال ها شاگردان زیادی داشته ام که آنها را بعد از کسب مدال جهانی، از فرودگاه به باشگاه خود برده اند! اکنون من در شهر خودم حتی یک سانس تمرینی هم ندارم که شاگردانم را تمرین دهم، آنها حتی بیمه من را هم قطع نموده اند.

محمدعلی چمیانی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل هیئت کشتی چنین برخوردی را با او داشته، توضیح داد: دلیلش این بود که من در انتخابات هیئت استان به رئیس فعلی رأی ندادم و بعد از آن این مسائل را برایم ایجاد کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 117

به "انتقاد مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از استانش: هیچ سانس تمرینی به من نمی دهند، بیمه ام را هم قطع نموده اند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقاد مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از استانش: هیچ سانس تمرینی به من نمی دهند، بیمه ام را هم قطع نموده اند!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی از استانش: هیچ سانس تمرینی به من نمی دهند، بیمه ام را هم قطع نموده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید