اصفهان، دسته گل قلعه نویی برای استقلالی ها؛ بازگشایی طبقه دوم بر روی طرفداران سپاهان

به گزارش بانوی ایران، قبل از شروع ملاقات سپاهان و استقلال امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با در دست داشتن دسته گل به سمت سرمربی استقلال رفت و در ادامه با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

اصفهان، دسته گل قلعه نویی برای استقلالی ها؛ بازگشایی طبقه دوم بر روی طرفداران سپاهان

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 15 در استادیوم نقش دنیا به مصاف هم رفتند. حواشی این ملاقات به توضیح زیر است:

قبل از شروع ملاقات امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با در دست داشتن دسته گل به سمت سرمربی استقلال رفت و در ادامه با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

امید نورافکن، سجاد شهبازاده و پیغام نیازمند بازیکنان تیم سپاهان به سمت نیمکت استقلال رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

از تیم استقلال نیز سیاوش یزدانی، علی کریمی و سیدحسین حسینی به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با نیمکت نشینان این تیم ملاقات کردند.

در دقایق ابتدایی این مسابقه همچنان بر تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم افزوده می شد و این در حالی است که صندلی سپاهانی ها در طبقه نخست استادیوم هنوز تکمیل نشده است.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست سپاهان توسط ولسیانی طرفداران سپاهان با روشن کردن فشفشه های دودزا خوشحالی خود را نشان دادند.

بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم استقلال در صحنه های از ملاقات به عملکرد داوری اعتراض داشت و همین عامل باعث شد یک درگیری بین نیمکت 2 تیم به وجود آید.

در دقیقه 22 نیمه نخست طبقه دوم استادیوم بر روی طرفداران سپاهان بازگشایی شد و طرفدارانی که ایستاده ملاقات را دنبال می کردند به طبقه دوم استادیوم رفتند.

این ملاقات تا دقیقه 35 یک بر صفر به سود سپاهان در حال برگزاری است.

172

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 598

به "اصفهان، دسته گل قلعه نویی برای استقلالی ها؛ بازگشایی طبقه دوم بر روی طرفداران سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، دسته گل قلعه نویی برای استقلالی ها؛ بازگشایی طبقه دوم بر روی طرفداران سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید