استعفا در فدراسیون بسکتبال به دلیل دخالت!

به گزارش بانوی ایران، رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال از سمت خود استعفا داده و دخالت عوامل بیرونی و تحت تاثیر بودن رئیس فدراسیون را دلیل این تصمیم عنوان نموده است.

استعفا در فدراسیون بسکتبال به دلیل دخالت!

به گزارش خبرنگاران، نعیمه ظفر از جمله افرادی برد که انتصابش به عنوان رئیس کمیته آموزش بسکتبال با انتقادهای زیادی همراه شد اما حالا او از سمتش در فدراسیون بسکتبال استعفا داده و در توضیح دلایلش برای این کار به نکات جالب توجهی اشاره نموده است.

متن استعفای او به توضیح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون بسکتبال جناب آقای دکتر رامین احمدی طباطبایی با سلام و احترام

ضمن آرزوی موفقیت برای شما در راه پیشبرد اهداف خانواده بسکتبال و سپاس بی انتها از اعتماد جنابعالی برای انتصاب بنده به عنوان مسئول دپارتمان آموزش و پژوهش، احتراما استعفای خود را تقدیم می کنم.

لذا خواهشمند است به دلایلی مانند عدم شفافیت کار کمیته و دپارتمان، محدودیت فعالیت بخش مهم و موثر آموزش، دخالت سایر همکاران در تصمیمات حضرتعالی نسبت به فعالیت بخش آموزش و اعلام نظر نهایی مدیر فنی تیمهای ملی، که قبلا در این سمت خدمت می کردند و عدم حمایت از فعالیت ها و برنامه های بنده که با حکم شخص شما مدیریت این کمیته را در اختیار داشتم، با استعفای بنده موافقت فرمایید.

بی تردید در تمام روزهای آتی که از خانه خود دور خواهم بود، باز هم برای شما ارزوی توفیقات روز افزون و برای بسکتبال ایران امید به پیشرفت و رسیدن به بالاترین قله ها را خواهم داشت. بااحترام نعیمه ظفر

به گزارش خبرنگاران، نکته جالب توجه در متن استعفا تحت تاثیر بودن رئیس فدراسیون از دیگران در تصمیم گیری و دخالت های مسعود قاسمی در امور است که تاکنون انتقادهای زیادی به همراه داشته است. پیش از این بهمن سلیمانی نائب رئیس فدراسیون بسکتبال نیز از سمتش استعفا داده بود که هموز جایگزینش معرفی نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 105

به "استعفا در فدراسیون بسکتبال به دلیل دخالت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفا در فدراسیون بسکتبال به دلیل دخالت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید