آلگری: نحوه خوشحالی مورینیو اشتباه بود

به گزارش بانوی ایران، سرمربی یوونتوس از شکست برابر منچستر یونایتد ناراحت است. او به خوشحالی جنجالی مورینیو هم واکنش نشان داد.

آلگری: نحوه خوشحالی مورینیو اشتباه بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار حساس برابر منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی، گفت: شکست ناامید نماینده ای بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اصلا مستحق این شکست نبودیم. وقتی فلاینی به بازی آمد دانستم که منچستر یونایتد به دنبال توپ های بلند است و از بازیکنان خواستم که به این تیم ضربه آزاد ندهند. متاسفانه فرصت گلزنی به حریف دادیم و آن ها هم استفاده کردند.

او در ادامه افزود: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما با 9 امتیاز در صدر قرار داریم. باید از این دیدار درس گرفت و در دیدارهای بعد لغزش نداشت. دیدارهای قبلی منچستر یونایتد را هم نگاه نموده بودم. آن ها 80 دقیقه خوب بازی نمی نمایند اما در نهایت پیروز می شوند. بهترین فرصت را برای محکم کردن صندلی خود در صدر جدول رده بندی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم.

سرمربی یوونتوس درباره گل زیبای کریستیانو رونالدو، اظهار کرد: رونالدو یک گل غیرعادی دیگر به ثمر رساند. می توانستیم سه چهار گل دیگر به ثمر رسانیم. خوشبختانه ما در دیداری تن به شکست دادیم که اهمیت کمی داشت.

آلگری در خاتمه صحبت هایش به حرکت جنجالی سرمربی منچستریونایتد اشاره نمود و گفت: اگر من جای او بودم زودتر زمین را ترک می کردم تا چنین واکنشی را نداشته باشم. نحوه خوشحالی او اشتباه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 90

به "آلگری: نحوه خوشحالی مورینیو اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: نحوه خوشحالی مورینیو اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید