اوسینوف: بهتر است روستوف با منچسترسیتی روبه رو نشود

به گزارش بانوی ایران، کاپیتان پیشین تیم فوتبال روستوف روسیه ابراز امیدواری کرد، این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با منچسترسیتی روبه رو نشود.

اوسینوف: بهتر است روستوف با منچسترسیتی روبه رو نشود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اوسینوف در سال های 2001 تا 2009 میلادی کاپیتان تیم روستوف بود و به خاطر به ثمر رساندن سریع ترین گل دنیا برای مدت ها بازیکن مشهوری در دنیای فوتبال به شمار می رفت.

اوسینوف پس از صعود تیم روستوف به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیم اندرلخت بلژیک به سایت نووچرسکاک روسیه گفت: پس از تماشای بازی روستوف و اندرلخت به وسیله تلویزیون احساس کردم روستوف سال های طولانی در لیگ های اروپایی بازی می نماید، در حالی که اندرلخت این تجربه را داشت. روستوف با این سبک بازی می تواند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برابر حریف خود به پیروزی برسد و راهی مرحله گروهی گردد.

کاپیتان پیشین روستوفی ها در پاسخ به این پرسش که ترجیح می دهد چه تیمی حریف یاران آزمون و عزت اللهی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا گردد، گفت: نمی خواهم که روستوف برابر تیم های منچسترسیتی یا اف سی پورتوی پرتغال قرار بگیرد، زیرا رقبای خطرناکی هستند. ترجیح می دهم با توجه به قدرت های به جامانده روستوف با تیم هایی مانند آژاکس آمستردام یا بورسیا مونشن گلادباخ آلمان بازی کند.

قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا امروز (آدینه) در نیون سوئیس برگزار می گردد و تیم های روستوف روسیه و دینامو زاگرب کرواسی که از بازیکنان ایرانی بهره می برند، حریفان خود را می شناسند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 796

به "اوسینوف: بهتر است روستوف با منچسترسیتی روبه رو نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوسینوف: بهتر است روستوف با منچسترسیتی روبه رو نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید