پیولی: هدف من بازگرداندن میلان به رقابت های اروپایی است، بن ناصر شخصیت متواضعی دارد

به گزارش بانوی ایران، استفانو پیولی به فزونی تیمش در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس امیدوار است.

پیولی: هدف من بازگرداندن میلان به رقابت های اروپایی است، بن ناصر شخصیت متواضعی دارد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا از آمادگی شاگردان خود برای پیروزی و صعود به فینال سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت: فردی حرفه ای هستم و تا جایی که وظیفه من ایجاب کند در میلان به فعالیت خواهم پرداخت. هنوز هم میلان اهداف مهمی را دنبال می نماید. هدف ما بازگشت میلان به رقابت هایی اروپایی است و 14 فینال در پیش رو داریم. 2 راه برای رسیدن به این هدف داریم؛ لیگ اروپا و یا لیگ. اولین فرصت ما جام حذفی ایتالیا است. هیچ شایعه ای اهمیت ندارد و فقط لوگوی روی پیراهن تیم مهم است.

پیولی در خصوص شرایط پاکتای برزیلی اضافه کرد: باید بگویم پاکتا در شرایط و فرم خوبی به تمرینات بازگشت. بازیکنان در خانه تمرین کردند و فرمشان را به شکل مطلوبی نگه داشتند. پاکتا یکی از آماده ترین بازیکنان تیم است. بن ناصر شخصیت فوق العاده ای از خودش نشان داده و جای پیشرفت زیادی دارد. بن ناصر، هم فروتن است و هم سختکوش و امیدوارم این خصلت خوبش را همواره حفظ کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1056

به "پیولی: هدف من بازگرداندن میلان به رقابت های اروپایی است، بن ناصر شخصیت متواضعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: هدف من بازگرداندن میلان به رقابت های اروپایی است، بن ناصر شخصیت متواضعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید