رده بندی باشگاه های اروپایی بر اساس هزینه خرید بازیکن در یک دهه اخیر، منچستری ها دارای منفی ترین تراز مالی!

به گزارش بانوی ایران، یک مؤسسه تحقیقاتی مطالعاتی تخصصی در حوزه ورزش، رده بندی باشگاه های فوتبال اروپا بر اساس هزینه خرید بازیکن در یک دهه گذشته را منتشر کرد.

رده بندی باشگاه های اروپایی بر اساس هزینه خرید بازیکن در یک دهه اخیر، منچستری ها دارای منفی ترین تراز مالی!

به گزارش خبرنگاران، مؤسسه CIES فوتبال آبزرواتوری سوئیس، در گزارشی شرایط مالی باشگاه های اروپا طی یک دهه اخیر را منتشر کرد که در این گزارش معین شده کدام تیم ها بیشترین هزینه را برای خرید بازیکنان انجام داده اند و کدام باشگاه ها به سبب متوازن نبودن دخل و خرج شان، تراز منفی تری داشته اند.

در این رده بندی که مربوط به بازه زمانی سال 2012 تا 2022 است، باشگاه های شهر منچستر، یونایتد و سیتی در کنار بارسلونا سه باشگاهی هستند که بیشترین هزینه را برای خرید بازیکن کرده اند و به تبع تراز مالی شان هم نسبت به سایر باشگاه های اروپایی منفی تر است.

در رده بندی منتشر شده که بر اساس تراز منفی صورت گرفته، منچستریونایتد با تراز منفی 1075 میلیون یورو در صدر واقع شده است و پس از آن منچسترسیتی با تراز منفی 984 و پاری سن ژرمن با تراز منفی 941 در رده های دوم و سوم قرار دارند.

در رده بندی بر اساس بیشترین هزینه برای خرید بازیکن هم منچسترسیتی با یک میلیارد و 699 میلیون یورو، بارسلونا با میلیارد و 630 میلیون یورو و چلسی با یک میلیارد و 614 میلیون یورو، به ترتیب اول تا سوم هستند.

رده بندی CIES از باشگاه های اروپایی دارای بیشترین تراز منفی در یک دهه اخیر به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2097

به "رده بندی باشگاه های اروپایی بر اساس هزینه خرید بازیکن در یک دهه اخیر، منچستری ها دارای منفی ترین تراز مالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رده بندی باشگاه های اروپایی بر اساس هزینه خرید بازیکن در یک دهه اخیر، منچستری ها دارای منفی ترین تراز مالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید