4000پروژه ورزشی درانتظار اعتبار، 10هزارمیلیاردتومان بودجه احتیاج است

به گزارش بانوی ایران، امیر رضا خادم در گفت و گو با خبرنگاران در خمین، گفت: با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور از ابتدای دولت یازدهم وجود داشته، کوشش گردیده است تا پروژه ای در این راستا کلنگ زنی نشود و پروژه های نیمه تمام ورزشی از یک تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی که اعتبار ملی برای آنها هزینه گردیده است، به بهره برداری برسد.

4000پروژه ورزشی درانتظار اعتبار، 10هزارمیلیاردتومان بودجه احتیاج است

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این راستا با همکاری مجلس شورای اسلامی و برمبنای سیاست گذاری وزارت ورزش و جوانان، کوشش گردیده است که حوزه ورزش و جوانان سهمی از درآمدهای ارزش افزوده داشته باشد.

لزوم بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های ورزشی

خادم بیان نمود: بهره گیری از ظرفیت خیرین و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های حوزه ورزش از دیگر برنامه های وزارت ورزش و جوانان به منظور تسریع در تکمیل پروژه ها است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان که برای بازدید از روند برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب خمین در این شهر حضور یافته بود، عنوان نمود: برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی به نوعی تلفیق ورزش، هنر و اتفاقات تاریخی کشور فرهنگی ایران با تمدن چند هزار ساله است.

وی توضیح داد: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در مکان های تاریخی سبب آشنایی و برقراری ارتباط میان کشورهای دیگر و همچنین نسل های بعدی با کسانی می گردد که افتخار آفرینی و سربلندی برای کشور ایران را در طول تاریخ رقم زده اند.

میزبانی بیت امام برای مسابقات ورزشی، یک اقدام ابتکاری ارزشمند

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب خمین در بیت تاریخی و قدیمی امام راحل یک اقدام نو و ابتکاری و زیبا است که بایستی تداوم یابد.

خادم خاطر نشان کرد: دومین دور مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با حضور ده کشور و بیش از 210 شطرنج باز داخلی و خارجی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و نشان دهنده مدیریت شایسته متولیان حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی و همچنین بیت تاریخی امام در این رابطه است.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رویکرد وزارت ورزش وجوانان بر این است که استان های کشور با برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، مردم را با هدف گسترش نشاط عمومی، سلامت اجتماعی و غرور ملی و فردی به سمت ورزش جذب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 24

به "4000پروژه ورزشی درانتظار اعتبار، 10هزارمیلیاردتومان بودجه احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4000پروژه ورزشی درانتظار اعتبار، 10هزارمیلیاردتومان بودجه احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید