100 هزار هشتگ اعتراضی در شبکه های اجتماعی در انتقاد از خنده های اردوغان

به گزارش بانوی ایران، شوخی رئیس جمهور ترکیه حین ملاقات با اعضای حزب حاکم این کشور 2 روز پس از کشته شدن ده ها نظامی این کشور در شمال سوریه، موجب خشم احزاب مخالف و بعضی کاربران شبکه های اجتماعی شد.

100 هزار هشتگ اعتراضی در شبکه های اجتماعی در انتقاد از خنده های اردوغان

به گزارش گروه بین ا لملل خبرنگاران، شوخی و لطیفه گفتن رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه حین ملاقات با اعضای حزب حاکم این کشور در روز شنبه، اندکی پس از کشته شدن 36 نظامی این کشور در شمال سوریه، موجب خشم سران احزاب مخالف اصلی و بعضی کاربران شبکه های اجتماعی ترکیه شد.

به نوشته وبگاه احوال، رجب طیب اردوغان در ملاقات با نمایندگان حزب حاکم عدالت و توسعه در استانبول، بعضی از جزئیات گفت وگوی اخیر خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را با آن ها در میان گذاشت.

اردوغان در این ملاقات به بخشی از گفت وگوی خود با دونالد ترامپ بابت منابع نفتی در قامشلی و دیر الزور سوریه اشاره نمود که با تشویق نمایندگان و معاون حزب عدالت و توسعه روبرو شد. متعاقب این ماجرا احزاب مخالف اصلی و بعضی کاربران شبکه های اجتماعی به انتقاد از خنده های رئیس جمهور این کشور با اعضای حزب حاکم پرداختند.

کمال قلیچدار اغلو رهبر حزب مخالف جمهوریخواه خلق (CHP) در این زمینه به خبرنگاران گفت: فرد قدرتمند ترکیه در حالی می خندید که این ملت هنوز ده ها سرباز که به دنبال حمله هوایی نیروهای دولتی سوریه جان خود را از دست ندادند را دفن نکردند. اجساد سربازان هنوز دفن نشده است. این چه خنده ای است؟

روزنامه جمهوریت نیز در این زمینه نوشت که رئیس حزب خلق از اردوغان به دلیل ادامه حمله به وی در بحبوحه عزاداری در ترکیه انتقاد کرد. در همین حال، کاربران شبکه های اجتماعی در ترکیه با ایجاد بیش از 100 هزار هشتگ اردوغان به چه می خندید؟ به اقدام رئیس جمهور ترکیه اعتراض کردند.

یک از این کاربران در این زمینه نوشت: تصور کنید 36 سرباز کشور شما به هر دلیلی کشته شده اند و رئیس جمهور یا نخست وزیر شما در اولین سخنرانی خود لبخند می زند. آنگاه شما چه می گویید؟

یک کاربر دیگر نیز عکسی از سربازان ترکیه ای کشته شده در حمله روز پنجشنبه و در کنار آن تصویری از اردوغان که در خلال صحبت خود می خندید را به اشتراک گذاشت.

دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به معارضان سوری بامداد آدینه مدعی کشته شدن شماری سرباز ترکیه در استان ادلب سوریه شد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 864

به "100 هزار هشتگ اعتراضی در شبکه های اجتماعی در انتقاد از خنده های اردوغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار هشتگ اعتراضی در شبکه های اجتماعی در انتقاد از خنده های اردوغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید