کوچ رویدادها از سالن های کنفرانس به فضای مجازی، اینوتکس پیچ آنلاین ساری به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش بانوی ایران، رویداد اینوتکس پیچ ساری برای پرهیز از ریسک شیوع بیماری کرونا، ترجیح داد تا متقاضیان از مزایای برگزاری آنلاین این رخداد بهره مند گردد.

کوچ رویدادها از سالن های کنفرانس به فضای مجازی، اینوتکس پیچ آنلاین ساری به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در بازه زمانی دو ماهه اخیر بیشتر رویدادهای برگزار گردیده در زیست بوم دانش بنیان کشور به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردیده است. شیوع ویروس کووید-19 باعث وقوع رخدادی شده است که بسیاری از شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه دیجیتال و IT سال ها بود برای پیش آمد، آن کوشش می کردند.

اجرای آنلاین مراسم، علاوه بر کاهش شدید هزینه ها می تواند صرفه جویی قابل توجهی در زمان مدعوین و شرکت نمایندگان ایجاد کند. همچنین تقریباً تمام شرکت نمایندگان این امکان را دارند تا یک نسخه از رویداد را در حافظه رایانه یا تلفن همراه خود ذخیره نمایند.

آخرین رویدادی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت آنلاین برگزار گردید، رویداد اینوتکس پیچ ساری بود. این رویداد که قرار بود اواخر فروردین برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان نامعلومی موکول شد. در نهایت این گردهمایی به صورت آنلاین و مجازی برگزار گردید.

این اتفاق در روزهای آغازین بهار 1399 به موازات شیوع کرونا، به صورت یک اپیدمی در آمده است و تقریباً تمام رویدادهای مشابه نیز ترجیع می دهند تا به جای قبول ریسک بالای برگزاری مراسم و رخدادها در سالن های کنفرانس، رویداد خود را به صورت آنلاین برگزار نمایند.

بعضی کارشناسان زیست بوم دانش بنیان کشور معتقدند که این اتفاق تاریخی احتمالاً پس از اتمام اپیدمی نیز ادامه خواهد یافت، زیرا فعالان استارت آپی و مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور با مزایای این رویه از برگزاری رویداد آشنا می شوند و دیگر تمایلی به برگزاری تمام رخدادهای فناورانه به صورت حضوری نخواهند داشت.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 993

به "کوچ رویدادها از سالن های کنفرانس به فضای مجازی، اینوتکس پیچ آنلاین ساری به صورت مجازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچ رویدادها از سالن های کنفرانس به فضای مجازی، اینوتکس پیچ آنلاین ساری به صورت مجازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید