گل محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم، باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم

به گزارش بانوی ایران، سرمربی پرسپولیس گفت: مطمئنم بازی راحتی مقابل گوا نداریم و باید با تمرکز باشیم.

گل محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم، باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل گوای هند در سومین ملاقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر نتیجه ای که به دست می آید حاصل کوشش یک مجموعه است. در این چند ساله که پرسپولیس نتایج خوبی در آسیا و لیگ داخلی گرفته، اصلی ترین علتش وجود یک نسل خوب از فوتبالیست ها در این تیم است.

وی اضافه نمود: بازیکنان یک نسل جنگجو و مبارزه طلب و فزونی طلب بودند و همواره برای پیروزی جنگیدند و هیچوقت تسلیم نشدند. فکر می کنم اصلی ترین علت موفقیت هم وجود همین نسل شجاع در پرسپولیس بوده است. البته همه مربیان و عوامل باشگاه هم زحمت کشیدند و در کنار شجاعت بازیکنان و حمایت و انرژی مثبت طرفداران عوامل موثری در نتایج پرسپولیس بوده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره تیم گوا گفت: در دو بازی که از این تیم دیدم، تیمی کاملا منظم، تاکتیکی و بل دوندگی بالا بودند. شاید سورپرایز لیگ قهرمانان در این فصل باشند. فکر می کنم از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی به مرحله خوبی رسیدند. نتایجی که تا الان گرفتند، شانسی نبوده و براساس لیاقت و شایستگی دو تساوی کسب کردند. مطمئنم بازی راحتی نداریم و باید با تمرکز باشیم. گوا در ضد حمله و انتقال توپ خطرناک است و باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم در ضد حملات به گل برسند. بازی خیلی سختی داریم و مطمئنم فردا ملاقات راحتی برای ما نخواهد بود. از بازیکنانم می خواهم مثل دو بازی قبل با تمرکز بالا باشند و ان شالله بتوانیم در نهایت سه امتیاز را کسب کنیم. باید نسبت به دو بازی قبل دوندگی و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا پیروز شویم.

گل محمدی در خصوص عملکرد دروازه بان گوا و بعلاوه شانس گلزنی تیمش در ملاقات مقابل نماینده هند، اسم کرد: من مطمئنم ما موقعیت گلزنی خواهیم داشت. البته سخت فرصت نصیب مان می گردد و باید از آن استفاده کنیم. ما همواره تمرینات گلزنی داشتیم. البته دروازه بان گوا هم در دو بازی قبل ستاره این تیم بوده، ولی چیزی که مهم است ما باید تمرکز در زدن ضربات آخر داشته باشیم.

وی در سرانجام گفت: اگر دقت داشته باشیم به گل می رسیم، البته عملکرد دروازه بان هم مهم است. امیدوارم فردا از موقعیت های مان استفاده کنیم. باید طوری بازی کنیم که در موقعیت گلزنی قرار بگیریم و این مستلزم این است که از فضاهای کناری و عمق حریف با پاس های کوتاه و در عمق استفاده کنیم. عملکرد دروازه بان هم مهم است. به طور کلی فکر می کنم فردا رقابت خوبی بین دروازه بان و مهاجمان ببینیم که امیدوارم این رقابت به نفع مهاجمان ما تمام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1779

به "گل محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم، باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازی راحتی مقابل گوا نداریم، باید در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید