لیگ قهرمانان آسیا، شروع دور برگشت با امید به تکرار موفقیت ایرانی ها، فولاد و تراکتور امیدوار؛ صعود پرسپولیس قطعی می گردد؟

به گزارش بانوی ایران، دور برگشت از مرحله گروهی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا امروز شروع می گردد که در این بین نمایندگان کشورمان با امید به تکرار موفقیت های قبلی مقابل حریفان صف آرایی می نمایند.

لیگ قهرمانان آسیا، شروع دور برگشت با امید به تکرار موفقیت ایرانی ها، فولاد و تراکتور امیدوار؛ صعود پرسپولیس قطعی می گردد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز (آدینه) با مصاف نمایندگان ایران در کشورهای امارات، هند و عربستان رسماً شروع می گردد. پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد به عنوان نمایندگان ایران در دور رفت با کسب نتایج قابل قبول و در مواردی شگفتی ساز، پیروز ظاهر شده اند و حالا با امید زیادی پا به دور برگشت مسابقات می گذارند تا بتوانند عملکرد خوب شان را تداوم ببخشند. (توضیح مسابقات زیر به ترتیب ساعت برگزاری آنها آمده است):

تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق

نماینده تبریزی فوتبال ایران مانند پرسپولیس و فولاد هنوز شکستی در کارنامه اش ثبت نشده است، ولی با این تفاوت که این تیم علاوه بر طعم شکست هنوز طعم پیروزی را هم نچشیده و با سه تساوی دور رفت را به انتها برده است. با وجود اینکه شاگردان رسول خطیبی در بعضی بازی ها مثل ملاقات با پاختاکور برد را با تساوی عوض نموده اند، اما با سه امتیازی که تا به امروز ذخیره نموده اند در رده دوم گروه شان قرار دارند و کماکان امیدوار به صعود از گروه B هستند.

تراکتور مقابل پاختاکور (3 - 3) و برابر شارجه و نیروی هوایی هم با نتیجه مشابه (تساوی بدون گل) به مساوی رسیده است و حالا بدون برد باید یک بار دیگر مقابل نماینده عراق به میدان برود. با توجه به شرایط گروه B که شارجه با هفت امتیاز اختلاف خوبی با سایرین ایجاد نموده است، پیروزی تراکتور و کسب سه امتیاز می تواند برای این تیم خیلی معین نماینده باشد، اما در صورت از دست دادن دوباره امتیاز، با توجه به اینکه همه تیم های رده دوم گروه ها به مرحله بعد راه پیدا نمی نمایند باید گفت کار سرخپوشان تبریزی به اما و اگر کشیده خواهد شد.

نیروی هوایی در سه بازی گذشته مقابل پاختاکور و همین تراکتور مساوی نموده و برابر شارجه تن به شکست داده است. این تیم دو امتیازی شاید ملاقات با تراکتور آخرین فرصتش برای صعود باشد و مطمئناً در این بازی به دنبال نتیجه ای برای بقا در مسابقات خواهد بود.

پرسپولیس ایران - گوای هند

فینالیست دوره پیش لیگ قهرمانان باید یک بار دیگر مقابل یکی از شگفتی های فصل جاری این مسابقات به میدان برود. پرسپولیس که در سه دوره گذشته این مسابقات دو بار پیروز به راهیابی به فینال شده و در هر دو مورد نیز برای کسب جام ناکام بوده است، این بار با عزم شکستن این طلسم و کسب قهرمانی، کارش را ادامه می دهد. کسب حداکثر امتیازات در سه بازی گذشته از سوی پرسپولیسی ها گواه همین موضوع است.

تیم یحیی گل محمدی هرچند در ملاقاتهای اخیر با زحمت از سد حریفانش گذشته است، اما رفته رفته نشان داده که از لحظات فنی و روحی شرایط بهتری را ایجاد می نماید. این تیم مقابل الوحده، الریان و گوا به ترتیب با نتایج یک بر صفر، 3 بر یک و 2 بر یک پیروز شده و اختلاف خوبی با تیم های دیگر گروه E ایجاد نموده است و در صورت پیروزی در بازی امروز تا حدود زیادی صعودش به مرحله بعد قطعی می گردد.

گوای هند اما در نخستین سال حضورش در لیگ قهرمانان فراتر از انتظار ظاهر شده است. این تیم در دور رفت پرسپولیس را اذیت کرد و یقه الریان و الوحده را با تساوی گرفت. میزبان بازی های گروه E برای اثبات توانایی ها و البته تداوم فرایند شگفتی سازی اش امروز کار سختی را در بازی برگشت مقابل ستاره های پرسپولیس دارد.

فولاد ایران - النصر عربستان

همان قدر که گوا در E شگفتی بوده، فولاد با نسبت متغییری در گروه D پدیده بوده است. شاگردان جواد نکونام که تنها نماینده ایران در پلی آف به شمار می آمدند، در این مرحله با چهار گل العین امارات را کنار زدند تا خط و نشانی حسابی برای هم گروهی های شان بکشند. فولاد در نخستین گام در دور گروهی مقابل تیم متمول و مدعی السد، بازی برده را در دقایق انتهای با تساوی عوض کرد. این تیم در بازی بعد الوحدات اردن را با یک گل شکست داد و در بازی سوم نیز مقابل النصر دیگر مدعی قهرمانی جام، پیروز به کسب تساوی شد.

فولاد در حالی امشب باید یک بار دیگر با نماینده قدرتمند عربستان مصاف کند که هر دو تیم در گروه D مسابقات پنج امتیازی هستند و به نوعی این ملاقات، مصافی شش امتیازی برای صدرنشینی خواهد بود. النصر ابتدا مقابل الوحدات به تساوی بدون گل رسید، اما در ادامه به خودش آمد و در ملاقاتی حساس السد را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و با یک امتیاز ملاقات مقابل فولاد خودش را با تفاضل بهتر به صدر جدول گروه رسانده است. النصر با توجه به استفاده از شرایط میزبانی در مسابقات گروه D، مقابل فولاد قطعاً به دنبال سه امتیاز است.

برنامه ملاقاتهای امروز لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

آدینه - 1400، 2، 3

گروه B

تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق، ساعت 19:30، استادیوم شارجه

پاختاکور ازبکستان - شارجه امارات، ساعت 22:30، استادیوم شارجه

گروه D

الوحدات اردن - السد قطر، ساعت 22:30، استادیوم امیر فیصل بن فهد ریاض

النصر عربستان - فولاد ایران، ساعت 22:30، استادیوم مرسول پارک ریاض

گروه E

الریان قطر - الوحده امارات، ساعت 19، استادیوم استادیوم فاتوردای هند

گوای هند - پرسپولیس ایران، ساعت 21:30، استادیوم استادیوم فاتوردای هند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1648

به "لیگ قهرمانان آسیا، شروع دور برگشت با امید به تکرار موفقیت ایرانی ها، فولاد و تراکتور امیدوار؛ صعود پرسپولیس قطعی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، شروع دور برگشت با امید به تکرار موفقیت ایرانی ها، فولاد و تراکتور امیدوار؛ صعود پرسپولیس قطعی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید