ورزشکاران پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند، خروج از مدال آوری 4 رشته

به گزارش بانوی ایران، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در مراسم سالروز افتتاح موزه ملی ورزش که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، از افرادی که در راه اندازی این موزه نقش داشتند و به ویژه صالحی امیری تقدیر و تشکر کرد.

ورزشکاران پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند، خروج از مدال آوری 4 رشته

وی گفت: با همت صالحی امیری و همکاری دیگر افراد موزه راه اندازی شد. شاید اگر این همت نبود مانند قبل موزه ای نداشتیم اما حالا در تدارک گسترش و احتمال انتقال محل موزه هستیم.

وزیر ورزش با اشاره به تاخیر المپیک اظهار داشت: برنامه ریزی نموده بودیم برای حضور پیروز در المپیک سال جاری اما ویروس منحوس کرونا باعث تاخیر آن شد.

سلطانی فر با اشاره به پیروزیت کاروان المپیک در المپیک لندن و مدال آوران ایرانی در آن دوره بازی ها توضیح داد: در ریو هم با وجود بعضی مسائل نتایج خوبی گرفتیم.

وی اظهار داشت: با هماهنگی که از بیش از دو سال پیش با همکاران داشتیم، رویدادهایی مانند بازی های آسیایی و داخل سالن به طور ویژه رصد شد، نتایج در ستاد عالی آنالیز شد، بعضی رشته ها مانند همواره بار مدال آوری را به دوش داشتند اما رشته های جدیدی هم به مدال آوران اضافه شدند.

وزیر ورزش اضافه کرد: امیدواریم برای المپیک توکیو که ان شالله برگزار می گردد تعداد محدود رشته های مدال آور به 7 - 6 رشته افزایش پیدا کند. امیدواریم که با استفاده از ظرفیت ها نتایج خوبی بگیریم.

وی به تاثیرات ویروس کرونا بر فعالیت های ورزشی اشاره نمود و گفت: کم کم جریان ورزش را به راه می اندازیم تا شور و شعف را ایجاد کنیم البته فراموش نکنیم که کرونا به شدت ویروسی بی رحم است. طبق گفته وزیر بهداشت اگر قهرمانی مبتلا به کرونا گردد بعید است بتواند ورزش قهرمانی را ادامه دهد.

وی تاکید نمود: باید پروتکل های بهداشتی را ورزشکاران رعایت نمایند. کوشش می کنیم در رشته های زرد شروع به کار داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1052

به "ورزشکاران پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند، خروج از مدال آوری 4 رشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران پروتکل بهداشتی را رعایت نمایند، خروج از مدال آوری 4 رشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید