همایش مدیران اقامتگاههای بوم گردی کرمان در راین برگزار گردید

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان از برگزاری همایش مدیران اقامتگاههای بوم گردی کرمان در راین اطلاع داد.

همایش مدیران اقامتگاههای بوم گردی کرمان در راین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار کرد: در این همایش مدیران 80 اقامتگاه بوم گردی برتر استان کرمان به منظور برطرف و آنالیز بعضی از چالش های پیش روی این اقامتگاه ها در شهر راین گرد هم آمدند.

او با بیان اینکه استان کرمان دارای بیش از 310 اقامتگاه بوم گردی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد این اقامتگاهها رو به افزایش است لذا در راستای ارائه خدمات بهتر و مفیدتر این اقامتگاهها باید طبق یک اساسنامه عمل گردد که برگزاری این گونه همایش ها به تدوین این اساسنامه یاری خواهد نمود.

فرخی به لزوم استاندارد سازی و کیفی سازی خدمات اقامتگاههای بوم گردی استان کرمان اشاره نمود و اضافه نمود: بدون شک با برگزاری این قبیل همایش ها و نشست ها و همچنین ارائه راهکارهای مناسب می توان در این زمینه به پیروزیت دست یافت.

فرخی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه راه اندازی اقامتگاههای بوم گردی ظرفیت بسیار بالایی دارد، توضیح داد: در حال حاضر احیای بافت های سنتی روستاها با هدف راه اندازی اقامتگاههای بوم گردی در الویت کار واقع شده است.

او بر لزوم بازاریابی، تبلیغات و معرفی اقامتگاه های بوم گردی استان کرمان تاکید و اعلام نمود: خوشبختانه دراین زمینه دفاتر خدمات مسافرتی با برگزاری تورهای یک روزه و سفر به روستاها و شهرهای گردشگری پیروز عمل نموده اند که امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 271

به "همایش مدیران اقامتگاههای بوم گردی کرمان در راین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مدیران اقامتگاههای بوم گردی کرمان در راین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید