هتل باغ سنتی مشیرالممالک یزد توسعه می یابد

به گزارش بانوی ایران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از اجرای طرح توسعه هتل باغ مشیرالممالک در استان یزد اطلاع داد.

هتل باغ سنتی مشیرالممالک یزد توسعه می یابد

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران ازیزد به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، محمدمهدی شرافت در بازدید از هتل باغ مشیرالممالک یزد گفت: اکنون بر کسی پوشیده نیست که اولویت رشد و توسعه استان یزد در گرو توجه جدی به صنعت گردشگری است.

وی توضیح داد: با انجام طرح توسعه هتل باغ مشیرالممالک یزد، 42 باب اتاق و سوئیت و یک باب حمام سنتی و مجموعه ورزشی آبی به این مجموعه اضافه می گردد که مجموع اتاق ها و سوئیت های این هتل را به 115 باب می رساند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان این مطلب که با تکمیل این طرح درجه هتل ـ باغ مشیرالممالک به پنج ستاره ارتقا پیدا می نماید، اضافه نمود: طرح توسعه این هتل از شهریور سال جاری شروع شده و امیدواریم تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگاران از یزد، پیش از این مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در نشست فرصتهای سرمایه گذاری استان یزد بیان نموده بود که استان یزد در زمینه هتلها و مراکز اقامتی با کمبود روبرو است و رویه استان یزد بر توسعه این مراکز است

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 736

به "هتل باغ سنتی مشیرالممالک یزد توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل باغ سنتی مشیرالممالک یزد توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید