مونسان: فضا برای رسیدن اردبیل به قله گردشگری کشور فراهم است

به گزارش بانوی ایران، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز فضا برای رسیدن استان اردبیل به قله گردشگری کشور فراهم است.

مونسان: فضا برای رسیدن اردبیل به قله گردشگری کشور فراهم است

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته و در بازدید از سالن 22 که به استان اردبیل اختصاص دارد، گفت: استان اردبیل چند ویژگی و شاخصه مهم دارد که در جذب گردشگران و توسعه گردشگری بسیار موثر هستند.

او در جمع خبرنگاران اضافه نمود: مردم بسیار خونگرم، خوب و میهمان نواز که هر گردشگر را برای سفر به استان اردبیل ترغیب و تشویق می نماید، داشته ها و ظرفیت های تاریخی، گردشگری و طبیعتی خدادادی و منحصربفردی که در این استان وجود دارد، استاندار، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل پرتلاش اردبیل، چند ویژگی مهم است فضا را برای قرار دریافت اردبیل بر قله گردشگری کشور در سال 1400 فراهم نموده است.

مونسان یادآور شد: پروژه ها و اقدامات بسیار خوبی در استان اردبیل در حال اجرا است که امیدواریم با این برنامه ریزی ها، اردبیل به زودی به قطب گردشگری کشور تبدیل گردد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه اضافه نمود: عدم معرفی جاذبه ها و ظرفیت ها مهمترین مشکل در حوزه گردشگری کشور است، هر چند منابع محدودی در اختیار داریم اما باید از تمام توان و پتانسیل های موجود برای معرفی داشته های کشور استفاده کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه نمود: ادارات کل استانها موظف شده اند ستاد فضای مجازی تشکیل دهند تا از عمق نفوذ و گستره فضای مجازی برای معرفی ظرفیت ها و جاذبه های کشور بهره برداری بیشتری صورت گیرد.

مونسان توضیح داد: همچنین پورتال جامع گردشگری کشور به نام visitiran به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

مونسان گفت: با نگاه ویژه دولت و استانداران در سراسر کشور، آینده گردشگری کشور مطلوب و پررونق خواهد بود.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 156

به "مونسان: فضا برای رسیدن اردبیل به قله گردشگری کشور فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان: فضا برای رسیدن اردبیل به قله گردشگری کشور فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید