ملایی: لیگ تندرستی ایران، برگ زرینی در ورزش کشور است

به گزارش بانوی ایران، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با ابراز رضایت از آینده تاثیرگذار یکی از طرح های این فدراسیون گفت: لیگ تندرستی ایران، برگ زرینی در ورزش کشور است.

ملایی: لیگ تندرستی ایران، برگ زرینی در ورزش کشور است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در گردهمایی فدراسیون و رؤسای هیئت های همگانی سراسر کشور که در مشهد برگزار گردید، گفت: برنامه ریزی و برگزاری لیگ تندرستی از اقدامات اصلی فدراسیون در ماه های اخیر بوده و اجرای این ابتکار و ایده جدید که امکان مشارکت بسیاری از هموطنان در اقصی نقاط کشور در آن وجود دارد، بدون شک برگ زرینی در ورزش کشور است.

وی ادامه داد: اجرای این ایده در سال اول کاملاً موفقیت آمیز ارزیابی می گردد و با شناختی که در نخستین دوره لیگ در عموم مردم ایجاد خواهد شد، بدون شک ادوار بعدی این رویداد نوین، در ابعادی بسیار گسترده برگزار خواهد شد.

ملایی در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر از هیئت های استانی به عنوان بازوان اصلی فدراسیون نام برد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل بین فدراسیون و هیئت ها شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر ورزش همگانی نسبت به قبل باشند.

وی تاکید نمود: توسعه و پیشرفت ورزش همگانی احتیاج به یک کار حرفه ای و تیمی دارد. ما در فدراسیون از یک تیم قدرتمند، علمی و توانمند بهره مند هستیم که می خواهیم در جهت منافع ملی قدم برداریم.

لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار و با مشارکت 32 هیئت استانی، 500 هیئت شهرستانی و بیش از 1500 کمیته استانی از اوایل بهمن تا اواخر اسفند امسال برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 1522

به "ملایی: لیگ تندرستی ایران، برگ زرینی در ورزش کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی: لیگ تندرستی ایران، برگ زرینی در ورزش کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید