مقابله با موش های سرگردان در سطح شهر قم

به گزارش بانوی ایران، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از شروع طرح مقابله با موش های سطح شهر قم با تأمین سم تازه اطلاع داد.

مقابله با موش های سرگردان در سطح شهر قم

مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با موش ها در سطح شهر گفت: برطرف مشکل موش ها در معابر شهری از دغدغه های شهروندان بوده و مدیریت شهری نیز نسبت به این موضوع دارای حساسیت است.

او با بیان اینکه مقابله با پدیده موش ها نیازمند همکاری بین دستگاهی بوده و تنها معطوف به مجموعه شهرداری نیست، ابراز کرد: کارگروهی در این زمینه با حضور دستگاه های مختلف مانند شهرداری، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب و… تشکیل شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: مقابله با موش ها با تله گذاری و سم گذاری به صورت پایلوت در سطح منطقه سه و یکی دیگر از منطقه ها اجرایی شد که موش ها نسبت به طعمه بی تفاوت بودند که مجدداً این موضوع در کارگروه مورد آنالیز نهاده شد.

او با تأکید بر اینکه با توجه به هزینه بالای خرید سم، با همکاری سازمان های فضای سبز و پسماند سم تازه تهیه شده است، توضیح داد: سم تازه در اختیار منطقه ها گرفته و به زودی مقابله با موش ها مجدداً با قدرت شروع خواهد شد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: banoirane.ir شناسه مطلب: 2213

به "مقابله با موش های سرگردان در سطح شهر قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با موش های سرگردان در سطح شهر قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید